اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حسینی: بعضی تیم‌ها می‌خواهند به هر شکلی برنده شوند/ برنامه ریزی کردیم در ابتدای فصل گل نخوریم

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: برنامه ریزی کردیم در ابتدای فصل حداقل گل خورده را داشته باشیم و بازی‌ها را نبازیم اما به مرور زمان این مشکل‌مان حل شود.

حسینی: بعضی تیم‌ها می‌خواهند به هر شکلی برنده شوند/ برنامه ریزی کردیم در ابتدای فصل گل نخوریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از بازی که با نساجی انجام دادیم سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. فقط 4،5 روز بین دو بازی وقت داشتیم و سعی کردیم از نظر روحی و جسمانی آماده این بازی کنیم، باتوجه به این‌که سپاهان تیم بزرگی است و همیشه جزو مدعیان قهرمانی است، بازی سختی پیش رو داریم. اما ما هم نفت مسجدسلیمان هستیم و تیم با قدمت و با ریشه‌ای هستیم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد:‌ چشم امید مردم مسجدسلیمان به این تیم است و ما هم احساس مسوولیت می‌کنیم. بچه‌های ما هم قسم شده‌اند تا با یک بازی خوب و نبرد قهرمانانه بتوانیم در این بازی موفق شویم. اما چیزی که این روزها برای من تعجب آور است و افسوس می‌خورم این است که بعضی تیم‌ها می‌خواهند به هر طریقی برنده شوند. خیلی از تیم‌های ما به جای این‌که به بازیکنان‌شان فوتبال یاد دهند و با فوتبال با ما بجنگند، به دنبال راه‌های غیر فوتبالی‌اند.

وی ادامه داد: این‌که به بازیکنان گویید در محوطه جریمه شیرجه بروند و تمارض کنند تا از داور امتیاز بگیرند واقعا غیر اخلاقی است و در کل دنیا با این مسائل برخورد می‌شود.


حسینی با بیان این‌که فوتبالیست‌های تمام نقاط دنیا یاد گرفتند که دیگر به دنبال تقلب نباشند، گفت: اما بعضی‌ها به خودشان افتخار می‌کنند که شگرد دارند به مهاجم‌شان یاد دهند شیرجه بزند. این چه کاری است؟ با این کارها فوتبال پیشرفت نمی‌کند. ما این همه در کشورمان داریم هزینه می‌کنیم اما فوتبالیست خیلی خوبی در این چند سال بیرون نیامده است و اگر به اصل ماجرا بپردازیم خیلی بهتر است تا این‌که بخواهیم به هر طریقی پیروز شویم. به نظر من حتما با این مسائل برخورد شود.


وی در خصوص ضعف خط حمله نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما بسیار جوان است و بیشتر آن‌ها اولین بار است که در این سطح دارند بازی می‌کنند و باید به آن‌ها فرصت دهیم و با آن‌ها کار کنیم. باتوجه به این‌که کل تیم ما نسبت به فصل گذشته عوض شده و با یک بودجه ضعیف تیم ما بسته شده است، برنامه‌ریزی کردیم که در ابتدای فصل حداقل امتیازها را جمع کنیم.

مجتبی حسینی افزود: بعد از گذشت چند هفته در خط حمله هم پیشرفت‌های زیادی به‌ دست می‌آید. خودمان برنامه ریزی داشتیم که در ابتدای فصل حداقل گل خورده را داشته باشیم و بازی‌ها را نبازیم اما به مرور زمان این مشکل‌مان حل شود.

حسینی در رابطه جوانگرایی زیاد در تیمش گفت: وقتی تیمی را با بودجه کم و بیشترین تغییرات ببندید بسیار کار سخت می‌شود اما من به این تیم خیلی امید دارم و قول می‌دهم که با تمام توان‌مان کار کنیم. نباید سطح توقع‌ها جوری باشد که به این تیم فشار بیاید. اگر بخواهید سطح توقع زیادی داشته باشید، این تیم شکننده می‌شود و به نظرم کمی باید اصولی به این مساله فکر کنیم و فشار زیادی به این بازیکنان نیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول