اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اصلاح برخی از نگرش‌های فرهنگی نیازمند ورود رسانه‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان همدان رشد جامعه را در گرو تغییر و اصلاح برخی از نگرش‌های فرهنگی استان برشمرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند ورود رسانه‌هاست.

اصلاح برخی از نگرش‌های فرهنگی نیازمند ورود رسانه‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، با تبریک به اعضای جدید این مجموعه اظهار کرد: هر حرکتی که به نقطه‌ای رسیده نتیجه قدم‌هایی است که در گذشته برداشته شده و لذا امروز باید از زحمات اعضای سابق هیات مدیره خانه مطبوعات استان تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه اعضای جدید هیات مدیره خانه مطبوعات پیش بردن کارهای گذشته با قدرت بیشتر است، گفت: تلاش اعضا در ایجاد تحول، باید به سمت و سوی تکامل باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم همراهی اصحاب رسانه با شورای فرهنگ عمومی استان، مطرح کرد: یکی از وظایف شورای فرهنگ عمومی اصلاح برخی از نگرش‌های فرهنگی در جامعه است و این موضوعی است که می‌توان از  ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید ارتباط بیشتری با شورای فرهنگ عمومی داشته باشند، عنوان کرد: شورا به تنهایی نمی‌تواند فرهنگ جامعه را اصلاح کند و در این راه نیازمند بلندگوهای تبلیغاتی و تاثیرگذار اصحاب رسانه هستیم.

امام جمعه همدان افزود: ارتباط شورای فرهنگ عمومی و اصحاب رسانه، باید ارتباطی دوطرفه باشد تا ضمن اینکه اگر در مکانی نیازمند اصلاح بودیم، اصحاب رسانه آن را به شورا اطلاع دهند و اگر بنا بر اصلاح بود، حضور جدی رسانه‌ها برای انعکاس آن را همراه داشته باشیم.

وی رشد جامعه را در گرو تغییر و اصلاح برخی از نگرش‌های فرهنگی استان برشمرد و گفت: همه رسانه‌های استان بر لزوم توسعه همدان تاکید دارند، بنابراین برای تحقق این مسائل باید با ایجاد یک جبهه واحد به تغییر زیر ساخت‌ها اقدام کنیم.

شعبانی خواستار پیگیری وضع معیشتی اصحاب رسانه شد و مطرح کرد: این موضوع باید به صورت جدی توسط اعضا جدید خانه مطبوعات پیگیری شود تا شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به عدم وجود بیمه برای برخی از خبرنگاران، اظهار داشت: مسئولان باید به صورت جدی در این زمینه نیز ورود کنند و درصدد رفع مشکلات معیشتی اصحاب رسانه باشند.

وی ایجاد مجتمع رسانه‌ای استان را طرح خوبی برای کاهش مشکلات رسانه‌ها دانست و مطرح کرد: ایجاد مجتمع رسانه‌ای می‌تواند از مشکلاتی که رسانه‌ها در زمینه پیدا کردن مکان، هزینه و جا به جایی‌های هر ساله دارند جلوگیری کند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول