اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سردار حسینی: دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای ملت است/دانشجویان روحیه آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کنند

فرمانده سپاه کردستان گفت: دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است که می‌بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت‌پذیر باشد.

سردار حسینی: دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای ملت است/دانشجویان روحیه آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با صدور پیامی ضمن پاسداشت ۱۶ آذر روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استکبار جهانی در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشت.

متن پیام فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بدین شرح است:

درود می‌فرستیم به روح شهدای دانشجوی واقعه ۱۶ آذر، شهیدان شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا که یادآور حماسه و استکبارستیزی و افتخارآفرینی دانشجویان و دانشگاهیان بوده و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار کشورمان است، این روز تاریخی که بعنوان روز دانشجو نامگذاری شده آغازگر جریانی است که در آن دانشجویان میهن با رشادت، عزت و پایمردی در مقابل مستکبرین و سلطه خواهان جهان ایستادگی کردند و در این راه جان خود را نثار کردند.

بی‌تردید 16 آذر را باید نماد پیوند "دانش‌طلبی"، "آزادی‌خواهی" و "استکبارستیزی" دانست؛ چراکه علم برخاسته از ایمان، ظلم و ستم مستبدان را برنمی‌تابد و امروز استقلال، آزادی و امنیت کشور مرهون فداکاری جوانان غیرتمندی است که در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از آن، راه را بر استعمار و استثمار ملت بستند.

دانشجوی آگاه الگوی تمام‌نما و چشم بینای یک ملت است که می‌بایست نسبت به همه رویدادهای جامعه خود حساس و مسئولیت‌پذیر باشد، مسلما پررنگ‌تر شدن نقش جوانان در عرصه تصمیم‌گیری و تقویت بنیه علمی کشور، آینده ایران اسلامی را تضمین خواهد کرد.

دانشجویان فرزانه باید با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت بتوانند دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و استکبارستیزی خود را حفظ کند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دانشجو و با تبریک این روز به همه دانشجویان و دانشگاهیان امید آن را داریم که جوانان و دانشجویان که به‌حق گنجینه ارزشمند فردای ایران هستند با تداوم حرکت در خط ولایت در مسیر اعتلای همه جانبه کشور به شایستگی ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول