اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کمک ده‌ها میلیونی اصناف بسیجی در شاهرود/ ۶۰ بسیجی بر بازار نظارت می‌کنند

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود از کمک ده‌ها میلیونی اصناف بسیجی این شهرستان در دوران همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد و گفت: ۶۰ بسیجی اصناف به اداره صمت معرفی شدند و در راستای نظارت بر بازار همکاری دارند.

کمک ده‌ها میلیونی اصناف بسیجی در شاهرود/ ۶۰ بسیجی بر بازار نظارت می‌کنند

علی‌رضا تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به اقدامات بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در ایام مقابله با کرونا، کمک‌های مؤمنانه و مقابله با گران‌فروشی اظهار کرد: اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، تاکنون ۱۳۰ میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند اهدا کرده‌اند.

وی افزود: ۱۲۰ میلیون ریال کمک به ۶ نفر از بیماران صعب‌العلاج توسط اصناف و بازاریان بسیج جمع‌آوری و ۳۳۰ میلیون ریال کمک نقدی به نقاهتگاه شاهرود در راستای مراقبت از بیماران کرونایی اهدا شده است.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیون ریال میوه و برنج به نقاهتگاه شاهرود توسط بسیجیان بازار کمک شده است، افزود: شناسایی کارگاه‌های جهادی تولید ماسک در جهت اهدای وام‌های قرض‌الحسنه در راستای تداوم فعالیت و معرفی اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا به استان سمنان برای حمایت از آنها، از فعالیت‌های جهادگران بسیجی اصناف و بازاریان شهرستان در این ایام است.

وی با اشاره به تهیه و توزیع ۱۱۰ سبد معیشتی به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال و توزیع آن بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا گفت: در هفته بسیج، بیش از ۶۰ میلیون ریال ماسک تهیه و در محلات اسلامی شاهرود توزیع و ۲۴۰ متر بنر در شهر به مناسبت این هفته تهیه و نصب شد.

تیموری با اشاره به همکاری با اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهرود در راستای نظارت بر بازار و مقابله با احتکار و گران‌فروشی افزود: ۶۰ بسیجی اصناف به اداره صمت معرفی شدند و با این اداره و اتاق اصناف در راستای نظارت بر بازار همکاری دارند.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با بیان اینکه اصناف و بازاریان در مدت شیوع ویروس منحوس کرونا در میدان حضور داشته‌اند، گفت: تمام تلاش مجموعه بسیج اصناف و بازاریان، این است که بتواند در راستای کاهش آلام مردم قدم بردارد.

تیموری بیان کرد: هر چند اصناف از این بیماری منحوس آسیب‌های فراوان دیده‌اند؛ اما ایثارگرانه در میدان حضور دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا جامعه دچار ناآرامی نباشد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول