اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزئیات اقدامات سپاه در مدیریت بیماری کرونا از زبان سخنگو/ هدف طرح شهید سلیمانی کاهش مشکلات بیماران کرونایی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح شهید سلیمانی حاصل مشارکت بسیج و وزارت بهداشت به منظور کاستن از مشکلات بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان است.

جزئیات اقدامات سپاه در مدیریت بیماری کرونا از زبان سخنگو/ هدف طرح شهید سلیمانی کاهش مشکلات بیماران کرونایی است

سردار رمضان شریف شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور، فرمانده کل سپاه طی تماسی با دکتر نمکی وزیر بهداشت، آمادگی سپاه و بسیج را برای کاهش آلام مردم اعلام کردند.

وی افزود: در طول این ماه‌هایی که از شیوع کرونا طی شده است در 4 زمینه مشخص سپاه ورود کرده که آگاهی‌بخشی و آموزش بخشی از این برنامه بود که همگام با صدا و سیما پیگیری شد و ما نیز از ظرفیت‌های خودمان در این زمینه بهره گرفتیم تا بتوانیم به بدنه سلامت کشور کمک کنیم.

سخنگوی سپاه ادامه داد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌های کشور نیز از سوی سپاه تأمین شد و در گام مهم دیگری که صورت گرفت، امکانات و تجهیزات درمانی سپاه و مراکز درمانی و بیمارستان‌های سپاه از جمله بیمارستان مهم بقیت الله تهران نیز به کمک درمان کرونا آمد و دیگر بیمارستان‌های ثابت و سیار و صحرایی سپاه نیز به میدان آمدند.

سردار رمضان شریف به اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور اشاره و عنوان داشت: این طرح حاصل مشارکت بسیج و وزارت بهداشت است که در این دوره غربالگری برای کمک به شناسایی مبتلایان و کمک برای درمان و شناسایی افرادی که نیاز به مراقبت ویژه دارند با همکاری خانه‌های بهداشت در دستور کار است تا بتوانیم در قالب تیم‌هایی که متشکل پزشک، پرستار، بهیار، مسؤول تأمین لجستیک و ... نیز در آن دیده شده، یک امکان بهتری در درون محلات برای کمک به بیماران کرونایی و درمان آنها فراهم کنیم.

وی از دستاوردهای این طرح را کمک به کاهش مشکلات بیماران کرونایی و کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا برشمرد و تصریح کرد: این طرح بواسطه پراکندگی گسترده پایگاه‌های بسیج در سراسر کشور و از جمله تا عمق محلات، می‌تواند با همکاری وزارت بهداشت به اهداف ارزشمند آن که همانا تقویت ارائه خدمات به مردم در مواجهه با این بیماری است، برسد.

انتهای پیام/ 88055/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول