اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

با حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مردم طعم مدیریت جهادی دهه 60 را چشیدند

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: پس از حضور جهادگران قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روستاها مردم طعم مدیریت جهادی و شبانه روزی دهه ۶۰ و اوایل انقلاب را حس کردند و با خدماتی که در پنج حوزه تربیتی، فرهنگی، سلامت، اشتغال و عمرانی که داشتند، انقلابی در حوزه محرومیت زدایی ایجاد کرده اند.

با حضور قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مردم طعم مدیریت جهادی دهه 60 را چشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمزه برین، معاون اجرایی  سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع شورای قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین گفت: بسیجیان و پاسدارانی که در  قرارگاه پیشرفت و آبادانی مشغول فعالیت هستند، از مدافعان تراز انقلاب اسلامی هستند، آنان با روحیه ایثار، ایستادگی و گذشت به خط می زنند و متکی به امکانات و تجهیزات نیستند و با کمترین امکانات بیشترین اثر را به ثمر می رسانند و مجهز به سلاح ایمان هستند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در انقلاب اسلامی و در زمان های مختلف، انسان هایی بودند که در مسیر انقلاب تاثیرگذار بودند و با دست های خالی، اعتقاد، باور و ایمانی که داشتند، خدمات فراوانی را برای ملت ایران به یادگار گذاشتند و زلزله ای در اجرای کار جهادی بوجود آوردند که با شهادت در مسیر خدمت رسانی به اوج سعادت رسیدند و همه ی ما باید هدفمان این باشد تا در مسیر خدمت رسانی به مردم، جاودان بمانیم.

وی افزود: بعد از گذشت سه سال از عمر قرارگاه پیشرفت و آبادانی، مناطق محروم از ما کار خوب انتظار دارند و باید تلاش کنیم با انرژی مضاعف و تلاش مستمر بهترین کارها را در روستاها به انجام برسانیم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین عنوان کرد: دفاع مقدس یکی از تجربه های طلایی مدیریت کار جهادی در انقلاب اسلامی هست که می توان امروز از آن استراتژی در مدیریت کار جهادی استفاده و موفقیت های فراوانی را کسب نمود.

وی افزود: در دفاع مقدس هدف و دغدغه همه رزمندگان حفظ اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود. همین سبب شده بود هر کسی به وظایف خود به خوبی عمل کند تا اثر و نقش مهمی در پیروزی داشته باشد. امروز ما وظیفه داریم نسبت به مبانی انقلاب و حفظ آرمان های آن، تلاش کنیم و رسالت انقلاب اسلامی که کمک به محرومین و مستضعفان هست را به خوبی انجام دهد.

برین با بیان این که محیط عملیات قرارگاه دهستان های محروم زوارک الموت شرقی، دهستان چوقور طارم سفلی و دهستان دستجرد الموت غربی با ۷۲ روستا می باشد، گفت:  پس از حضور قرارگاه در روستاها و با اقدامات فراوانی که در پنج حوزه تربیتی، فرهنگی، سلامت، اشتغال و عمران داشت، مردم روستاها طعم مدیریت جهادی دهه ۶۰ را چشیدند و با خدماتی که حوزه های مذکور داشتند، انقلابی در حوزه محرومیت زدایی ایجاد کرده اند.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) خاطرنشان کرد: مردم محروم و مستضعف با دستانی خالی در مقابل شاه ستمگر، انقلاب کردند و شعار ما می توانیم را باور داشتند و اقدام کردند لذا بچه های قرارگاه هم باید بر این اصل استوار باشند که با دستانی خالی بتوانند تحولی عظیم در روستاها ایجاد کنند.

وی ادامه داد: ما نباید فرصت سوزی کنیم و باید با سرعت به آبادانی و خدمت رسانی در روستاها بپردازیم و روستا را از حالت مصرف کنندگی به روستاهایی مولد و تولید کننده برسانیم و زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول