اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز به‌کار نمایندگی امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در مازندران

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران از آغاز به کار فعالیت امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه مازندران خبر داد و گفت: در سال جاری 700 دانشجو غیر ایرانی در این دانشگاه جذب شدند.

آغاز به‌کار نمایندگی امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی در مازندران

محمود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از راه‌اندازی دفتر نمایندگی  کنسولگری ویژه دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه دفتر امور کنسولی دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه‌های مازندران فقط مختص دانشجویان دانشگاه مازندران نیست، تصریح کرد: به همه دانشجویان غیر ایرانی  که در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی استان مازندران مشغول تحصیل هستند خدمات می‌دهیم.

عزیزی درباره خدمات این دفتر، گفت: امور مربوط به ویزا و امور کنسولی مربوط به این دفتر شده و محل فعالیت آن در دانشگاه مازندران است.

وی اضافه کرد: دانشگاه مازندران نزدیک به 800 دانشجوی غیر ایرانی دارد و با ادامه این روند تعداد دانشجویان این دانشگاه افزایش پیدا می‌کند.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه مازندران خاطرنشان کرد: تسهیل در امور دانشجویان غیر ایرانی از برنامه‌های جدی این مجموعه بوده است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته نزدیک به 100 گذرنامه صادر کردیم، گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با کشورهای مختلف منعقد کردیم امسال این تعداد افزایش پیدا کرده و در سال جاری 700 دانشجوی جدید جذب دانشگاه شده‌اند.

عزیزی خاطرنشان کرد: بیشتر دانشجویان جذب شده دانشگاه مازندران در حال حاضر عراقی هستند و در رشته‌های اقتصاد، مدیریت بازرگانی، زیست شناسی، زبان انگلیسی، تربیت بدنی و حقوق و علوم سیاسی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/86004/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول