اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

پخش زنده قرعه کشی ایران خودرو با کیفیت HD

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف بهره مندی از ظرفیت های موجود در مسیر شفاف سازی و اطلاع رسانی فرآیند قرعه‌کشی، اقدام به پخش زنده مراسم قرعه کشی از طریق پایگاه اینترنتی ikco.ir کرد.

پخش زنده قرعه کشی ایران خودرو با کیفیت HD

اخبار شرکتها ؛ ایکوپرس- با توجه به استقبال مخاطبان از پخش زنده مراسم قرعه کشی نهمین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو با کیفیت تصویر HD، این شرکت در صدد است تا پوشش زنده تصویری سایر رویدادها و مراسم را نیز از این طریق انجام دهد.

ارایه تصویر با کیفیت و امکان خوانش اعداد و اطلاعات قرعه‌کشی به صورت شفاف،‌ که همواره مورد خواست مخاطبان بوده، از ویژگی های این برنامه بود که رضایت آنان را در پی خواهد داشت. 

گستره وسیع جامعه ذینفعان گروه صنعتی ایران خودرو، به استفاده از ابزارهای متنوع اطلاع رسانی ضرورت بخشیده و از این رو استفاده از ظرفیت موجود در سایت این شرکت برای پوشش زنده تصویری در دستور کار قرار گرفته است. 

در این راستا، اطلاع رسانی برنامه های پخش زنده مراسم قرعه کشی و سایر رویدادها در دستور کار مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران خودرو قرار دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول