اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

قدردانی پلیس استان مرکزی از همراهی مردم با محدودیت‌های کرونایی/ پلمب ۷۵۵ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی استان مرکزی، با قدردانی از همراهی مردم و وحدت نظر و انسجام دستگاه‌ها در اجرای محدودیت‌های دو هفته گذشته اعلامی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در استان گفت:‌ در این طرح ۷۵۵ واحد صنفی متخلف پلمب و دو هزار و ۲۳۶ خودرو اعمال قانون شدند.

قدردانی پلیس استان مرکزی از همراهی مردم با محدودیت‌های کرونایی/ پلمب ۷۵۵ واحد صنفی متخلف

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان دو مأموریت کنترل ترددهای وسایل نقلیه و همکاری با دستگاه‌ها در نظارت بر واحدهای صنفی در طرح محدودیت‌ها بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت:‌ از نخستین روز اجرای این محدودیت‌ها و به منظور نظارت و کنترل ترددهای خودرویی،‌ نیروهای پلیس‌راه و راهور در ۳۳ نقطه در سطح استان به صورت شبانه‌روز استقرار یافتند و همکاری با تیم‌های مشترک در نظارت بر نوع فعالیت اصناف نیز در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد:‌ مهم‌ترین رویکرد پلیس استان در این مرحله از اجرای طرح که بنا بر نظر کارشناسان اثربخشی خوبی در کاهش میزان شیوع کرونا در سطح استان داشت بر مبنای اقناع‌سازی افکار عمومی قرار داشت و در کنار آن بر اساس قانون با افرادی که به توصیه‌ها و آموزش‌های لازم در رعایت حقوق دیگر شهروندان بی‌اعتنا بودند، برخورد شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: طی این بازه زمانی با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌های استان و ممنوعیت‌های تردد، تعداد یک هزار و ۴۴۱ خودرو اعمال قانون ۲۰۰ هزارتومانی، ‌تعداد ۲۸۲ خودرو اعمال قانون ۵۰۰ هزارتومانی و ۵۱۳ مورد اعمال قانونی یک‌میلیون ریالی شدند و تعداد چهار هزار و ۵۵۲ خودرو نیز عودت داده شدند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به حوزه دیگر مسئولیتی پلیس در نظارت بر اماکن عمومی و اصناف گفت: با همکاری تیم‌های مشترک پلیس،‌ علوم پزشکی و اصناف؛ مصوبات اعلامی بر نوع و نحوه فعالیت‌های واحدهای صنفی نیز در این مرحله از اجرای طرح با جدیت دنبال شد و تعداد ۸ هزار و ۸۶۳ تذکر شفاهی و ۹ هزار و ۸۱۹ تذکر کتبی به صاحبان اماکن عمومی در رعایت مصوبات اعلامی ارائه شد و تعداد ۷۵۵ واحدی صنفی نیز به دلیل عدم رعایت مقررات ابلاغی پلمب شدند.

وی از همراهی خوب شهروندان، مردم به‌ویژه کارکنان حوزه سلامت و امنیت قدردانی کرد و گفت:‌ با توجه به وضعیت بیماری، همچنان رعایت پروتکل‌ها و مقررات ابلاغی از سوی کلیه آحاد مردم استان مورد تأکید است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول