اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق ساختمان کدام است؟

امروزه بازار کار تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان با توجه به افزایش تقاضا برای تعمیرات موبایل همچنین افزایش ساخت و سازها، رونق بسیاری یافته و شغل تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان را به مشاغلی پولساز و عالی تبدیل کرده است.

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق ساختمان کدام است؟

همانطور که می دانید تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان امری تخصصی بوده لذا ورود به این مشاغل مستلزم آموزش تعمیرات موبایل و آموزش برق ساختمان و گذراندن دوره های فنی حرفه ای می باشد.

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های تعمیرات موبایل و برق کشی را برگزار می نماید. اما کیفیت دوره در این مراکز آموزشی یکسان نبوده لذا برای صرفه جویی در زمان و هزینه توصیه می کنیم پیش از ثبت نام، به بررسی آموزشگاه های فعال در این زمینه پرداخته و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید.

چگونه بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان را انتخاب نماییم؟

یک آموزشگاه عالی برای گذراندن دوره های آموزشی تعمیرات موبایل و آموزش برق ساختمان می بایست ویژگی هایی داشته باشد که در این بخش به آن می پردازیم:

آموزش به صورت تخصصی و کاملا عملی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره های فنی می بایست دارا باشد آموزش در کارگاه های مجهز و به صورت عملی و تخصصی می باشد. برای یادگیری مهارت های تعمیرات موبایل و برق کشی می بایست شرایطی فراهم شود تا بتوانید به صورت عملی کلیه مطالب آموزشی را تمرین کرده و به رفع اشکال بپردازید.

آموزش زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای

از دیگر ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق ساختمان می بایست دارا باشد آموزش مطالب زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای می باشد. دقت داشته باشید که در صورتی که استاد دوره از مهارت های لازم برخوردار نباشد فرایند یادگیری به خوبی صورت نگرفته و تمام هزینه و زمان شما به هدر خواهد رفت.

آموزش بر اساس جدیدترین و کامل ترین سرفصل های های آموزشی

دقت داشته باشید که طی دوره آموزشی کلیه مطالب و سرفصل های مربوط به تعمیرات موبایل و برق ساختمان آموزش داده شود. بنابراین پیش از ثبت نام به بررسی سرفصل های آموزشی ارائه شده از سوی آموزشگاه پرداخته و اطمینان حاصل کنید که کلیه مطالب آموزشی جهت موفقیت در بازار کار آموزش داده می شود.

تضمین یادگیری دوره آموزشی

ضمانت یادگیری دوره آموزشی یکی از دیگر ویژگی هایی است که یک آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق خوب می بایست دارا باشد. بنابراین هنگام انتخاب آموزشگاه توجه داشته باشید که آموزشگاه انتخابی به شما تضمین یادگیری می دهد یا خیر. در بسیاری از آموزشگاه های فنی در صورت عدم یادگیری مفاهیم طی دوره این امکان برای کارآموز فراهم شده است تا به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشگاه شرکت نماید.

پشتیبانی مناسب

یک آموزشگاه خوب می بایست پس از پایان یافتن دوره آموزشی پشتیبانی مناسبی را به کارآموزان ارائه دهد. متاسفانه برخی از آموزشگاه های فنی پس از پایان دوره هیچ گونه پشتیبانی نداشته یا برای پشتبانی مبالغی را دریافت می کنند.

ارائه مدرک معتبر

ارائه مدرک معتبر از دیگر ویژگی های مهمی است که یک آموزشگاه خوب فنی حرفه ای می بایست دارا باشد. بنابراین توصیه می کنیم پیش از ثبت نام در دوره های برق و موبایل مدرک ارائه شده از سوی آموزشگاه و اعتبار آن را بررسی نمایید.

قیمت مناسب، مشاوره های لازم برای ورود به بازار کار، زمان بندی مناسب کلاس ها برخی از دیگر ویژگی هایی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

 

آموزشگاه فنی پارس، بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین و پرافتخارترین آموزشگاه فنی در کشور است که با سال ها سابقه و زیر نظر کادری حرفه ای دوره های تعمیرات موبایل و برق کشی ساختمان را برگزار می نماید.

هدف این آموزشگاه از برگزاری دوره های فوق تربیت نیروی انسانی متخصص و حرفه ای برای ورود به بازار کار است.

برخی از ویژگی های دوره های تعمیرات موبایل و برق ساختمان در آموزشگاه فنی پارس عبارتند از:

آموزش در کارگاه های مجهز تعمیرات موبایل و برق ساختمان
آموزش به صورت کاملا عملی و تخصصی
اعطا مدرک معتبر فنی حرفه ای در پایان دوره
آموزش زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای
امکان بازآموزیی رایگان دوره آموزشی
پشتیبانی نامحدود و رایگان دوره آموزشی
منعطف بودن زمان بندی کلاس های اموزشی
امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی
آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی

سرفصل های دوره تعمیرات موبایل آموزشگاه فنی پارس

دوره تعمیرات موبایل در این آموزشگاه شامل آموزش تعمیرات سخت افزاری و آموزش تعمیرات نرم افزاری می باشد. در دوره های آموزش سخت افزار موبایل به صورت تخصصی به آموزش صفر تا صد مشکلات سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون پرداخته می شود.

در دوره تعمیرات نرم افزاری نیز طریقه عیب یابی انواع مشکلات و ارورهای موبایل آموزش داده می شود.

آموزش کار با ابزارهای تعمیرات موبایل
آموزش تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل از قبیل: باتری، دوربین، هارد، اسپیکر، تاچ، ال سی دی و غیره
آموزش رفع مشکلات آنتن
آموزش باکس های تعمیرات موبایل
آموزش نقشه خوانی
آموزش مشکلات عکس برداری
آموزش مشکلات بلوتوث، وایفای، مکان یابی و غیره
آموزش طریقه شابلون زدن
آموزش کار با منبع تغذیه
آموزش باز کردن قفل گوشی
آموزش ترمیم سریال
آموزش بوت، فلش زدن، روت، Read گرفتن و غیره

سرفصل های دوره برق ساختمان آموزشگاه فنی پارس

در دوره برق کشی ساختمان به صورت کاملا تخصصی طریقه برق کشی و نصب انواع سیستم های امنیتی و رفاهی آموزش داده می شود.

برخی از سرفصل های ارائه شده در این دوره عبارتند از:

آموزش نصب دوربین مدار بسته
آموزش نصب دزدگیر اماکن
آموزش نصب اعلام حریق
آموزش نصب انواع درب های اتوماتیک (کرکره برقی، جک برقی، اپراتور شیشه ای)
آموزش نصب آیفون تصویری

لازم به ذکر است که این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. آموزش تعمیر لوازم خانگی، آموزش تعمیرات برد، آموزش تعمیرات ایسیو، آموزش تعمیرات لپ تاپ برخی از دیگر دوره های آموزشی در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول