اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای خرید جک پارکینگی سوزوکی

جک پارکینگی یکی از تجهیزات و ابزار هایی است که همواره برای زندگی بشر مهم شمرده میشود ، جک پارکینگی عضوی جدا نشدنی از ساختمان های تازه ساخت با درب های ورودی ماشین رو است که همواره برای تردد با خودرو نیاز به باز و بسته شدن درب دارند .

راهنمای خرید جک پارکینگی سوزوکی

این سیستم ها معمولا در چند نوع ریلی ، بازویی ، شکسنال و ... تولید و روانه بازار میشوند ، برندهای بسیاری در حال تولید جک های پارکینگی با مدل های متنوع و قیمت های گوناگون هستند .

برند ها

در حال حاضر جک های پارکینگی در کشور هایی مانند ایتالیا ، ایران ، تایوان ، چین ، اسپانیا ، آلمان و ... تولید میشوند که بزرگترین برند های آنان ، جک پارکینگی Breezy ، V2 ، Proteco ، BFT  ، FAAC  ، Nice و از برند های ایرانی جک پارکینگی یال ، میلان ، سیماران ، محک ، یوتاب ، بتا و ... میباشند .

جک های پارکینگی دارای قابلیت های خاصی هستند که هر قابلیتی در هر یک از آنها محصول را متمایز میکند ، برای مثال درب اتوماتیک محک با قابلیت اتصال بی واسطه به آیفون تصویری تکنما امکان باز و بسته کردن درب اتوماتیک را از داخل منزل بدون نیاز به ریموت را فراهم میکند ، یا برای مثال جک پارکینگی بریزی مدل 24v  دارای باطری پشتیبان برای ذخیره انرژی و ایجاد عملکرد در هنگام قطع برق است .

قابلیت های جک های پارکینگی بسیار زیاد و متنوع هستند این سیستم ها در دو نوع الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک و بعضا در نوع پنتوماتیک به بازار عرضه میشوند .

جک های پارکینگی الکتروهیدرولیک در کشورهایی مانند ایتالیا و اسپانیا تولید میشوند ، قیمت نسبتا بالایی دارند و عملکرد عالی برای درب های سنگین دارند ، جک های پارکینگی الکترومکانیک نیز با استفاده از نیروی برق و چرخ دنده و مهره و میل ماردون درب را باز و بسته مینماید ، بسیار پرفروش تر از جک های پارکینیگی هیدرولیک هستند ، ارزان تر و بیش از جک های هیدرولیک در دسترس هستند ، این نوع جک در ایران ، چین ، ایتالیا ، آلمان و ... تولید میشود و برای هر وزن و هر اندازه از درب قدرت های تفکیک شده ای دارد .

جک پارکینگی سوزوکی

جک پارکینگی سوزوکی نیز یکی از دسته درب های اتوماتیک است که کشور مبدا آن ایران بوده و به کشور های زیادی نیز صادر میشود ، این محصولات در دو نوع ریلی و بازویی دولنگه و تک لنگه تولید و روانه بازار میشوند ، جک های پارکینگی سوزوکی دارای 18 ماه گارانتی معتبر شرکت پارسیان تصویر فدک میباشند .

جک پارکینگی بازویی سوزوکی مدلSZ-400  دارای بدنه فلزی به رنگ خاکستری و جنس آلومینیوم چکشی سمباده ای میباشد این جک با قدرت 350 کیلوگرم و حداکثر عرض درب 4 متر میتواند تا سال ها بدون هیچ مشکلی کارکند .

جک پارکینگی سوزوکی sz-600 نیز در دو نوع دولنگه و تک لنگه موجود میباشد ، این جک قابلیت تحمل وزن تا 380 کیلوگرم و قابلیت باز و بسته کردن درب تا عرض 6 متر را دار است .

جک پارکینگی یال

جک های پارکینگی یال دارای قابلیت های فراوانی از نظیر گارانتی 2 تا 5 ساله و نمایندگان فروش و نصب مجرب و متعهد با کیفیت بالا در کشور عزیزمان ایران تولید میشوند .

جک پارکینگی یال در دو سری x و سری Prime تولید میشود . جک های پارکینگی یال سری پرایم علاوه بر تفاوت عمده ظاهری با جک های سری x موتور پرقدرت تر و قابلیت بازشدن با طول بیشتر را دارا هستند ، این جک ها هم اکنون دارای مشتریان فراوان و مراکز پخش فعال در سراسر کشور میباشد .

تولیدات این شرکت همگی دارای گارانتی اصلی شرکت یال دُورز بوده و از کیفیت خوبی نیز برخودار هستند .

جک ریلی یال

جک ریلی یال دارای یک موتور قوی 1500 کیلویی 220 ولت الکترومکانیک با قابلیت جابجایی درب با طول حداکثر 8 متر با قابلیت دوزمانه و گارانتی 3 ساله یک جک قوی و قدرتمند است که میتواند بدون هیچ مشکلی تا 200 بار در روز باز و بسته شود .

این جک دارای بدنه قوی و تکنولوژی دوزمانه میباشد . تکنولوژی دوزمانه به شما این امکان را میدهد تا در هنگام تنظیم قدرت باز و بسته شدن درب بتوانید سرعت و شدت باز و بسته شدن را در ابتدا و انتهای باز و بسته شدن درب حرکتی آرام و در طول مسیر حرکت سریع و یک نواخت تری را داشته باشد .

 جک ریلی یال را میتوان یکی از جک های پرفروش بازار دانست که مشتریان از این جک ها در ساختمان های پرتردد ، کارخانجات صنعتی ، شرکت ها و سایر استفاده ها بهره میبرند .

بسته بندی و پک این دستگاه شامل یک عدد موتور جک ، 2 عدد ریموت فابریک ، دنده شانه ای به طول 4 متر ، چشم فتوسل و فلاشر و مدارفرمان اختصاصی و منحصر به فرد جک یال میباشد .

جک پارکینگی یال را میتوان یکی از محصولات پرفروش و کم نظیر بازار و در حد رقبای خارجی خود دانست ، جک های یال دارای گارانتی یکساله برای جک های سری x گارانتی 3 ساله برای جک ریلی و گارانتی 5 ساله برای جک های سری Prime میباشند .

تمام مدل های جک پارکینگی یال هم اکنون در سایت سها ای شاپ موجود است ، شما مشتریان عزیز میتوانید سفارش خود را ثبت نموده و این محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

خدمات پس از فروش

جک پارکینگی از سری محصولاتی است که در نصب و پشتیبانی بسیار حساس است ، این سیستم همواره در صورت خرابی نیاز به تعمیر و در صورت استفاده بالا نیاز به سرویس دوره ای دارد .

عاملیت تعمیرات و خدمات پشتیبانی و پس از فروش سیستم های حفاظتی و امنیتی در کرج شرکت سها میباشد ، این مجموعه با بهره گیری از کادری مجرب و حرفه ای در کوتاه ترین زمان ممکن با حاضر شدن در محل بهترین خدمات را با گارانتی ماندگاری خدمت به شما عزیزان ارائه میدهند .

شرکت سها

 

شرکت سها بزرگترین مرکز پخش سیستم های حفاظتی و امنیتی در کشور بوده و با مالکیت سهم بزرگی از بازار سیستم های حفاظتی و امنیتی توانسته گام بزرگی در راستای هوشمند سازی و تامین امنیت اماکنی مانند خانه ها ، ساختمان ها ، مغازه ها و فروشگاه و دیگر اماکنی که نیاز به امنیت دارند بردارد .

این مجموعه با دارا بودن جمع 120 نفری متخصصان در امر فروش ، نصب ، خدمات پس از فروش ، کارشناسی و ارزیابی ، انبار و پردازش ، فناوری اطلاعات و طراحی  و مدیریت توانسته با فراهم آوردن نیاز عزیزان در زمینه هوشمند سازی و تامین امنیت را تا حد بسیار زیادی تامین کند .

این شرکت با تامین بیش از 12000 قلم کالا از قبیل جک های پارکینگی و درب اتوماتیک ، آیفون تصویری ، درب شیشه ای ، کرکره اتوماتیک ، دوربین مداربسته ، دزدگیر اماکن ، تجهیزات کنترل تردد ، راهبند اتوماتیک ، سایبان برقی ، سیستم های شبکه و کنترل تردد انسان و خودرو ، تجهیزات ریموت و رسیور ، اعلام حریق ، باطری ، قفل و لوازم جانبی و قطعات تمامی سیستم های موجود قدرتمند ترین مرکز پخش سیستم های حفاظتی و امنیتی در کشور میباشد .

شرکت سها با تجربه ای چند ساله در زمینه فروش ، اجرا نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی و امنیتی با ظرفیت بیش از 2000 پروژه در ماه همواره همراه و حامی شما در تامین امنیت منازل و اماکن شما است ، کافیست سُها را صدا بزنید !

منتظر حضور گرمتان هستیم در :

کرج ، چهارراه نبوت ، ابتدای شهرک اوج ، صنایع الکترونیک سها

ادرس سایت :

https://sohaeshop.com

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول