اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کرونا در نطنز فوق قرمز شد/ لزوم ارتقای امکانات درمانی و توجه به مشاغل

نماینده نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت فوق قرمز کرونا در شهرستان نطنز باید‌ به فکر اصناف مشاغل گروه دو تا چهار بود و رسیدگی به امور آن‌ها ضروری است.

کرونا در نطنز فوق قرمز شد/ لزوم ارتقای امکانات درمانی و توجه به مشاغل

رحمت‌اله فیروزی پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نطنز اظهار کرد: طبق اعلام مسؤولان وزارت بهداشت شهرستان نطنز هم اکنون در شرایط فوق قرمز در بیماری کرونا قرار دارد و این می‌تواند که خطر همه‌گیری جدی برای مردم داشته باشد، با این شرایط می‌طلبد مسؤولان وزارت بهداشت، به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان توجه ویژه و جدی به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی افزود: از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخواست می‌کنیم که همه امکانات موجود را برای شهرستان نطنز بسبج کرده تا شاهد عادی شدن شرایط  در سطح این شهرستان شویم.

وی با تشکر از کادر بهداشت و درمان شهرستان برای ریشه‌کنی این بیماری گفت: تلاش کادر شبکه بهداشت درمان در بیمارستان خاتم الانبیا نطنز و فاطمیه بادرود ستودنی است، اما به نظر می‌رسد در بعضی حوزه‌ها هنوز هماهنگی لازم وجود ندارد و این ناهماهنگی و عدم امکانات لازم موجب عدم کنترل شیوع این بیماری شده که باید برای این موضوع چاره اندیشی شود.

فیروزی‌پور در ادامه بیان داشت: در روزهای گذشته تعداد قابل توجهی ماسک، دستگاه تب سنج و دستگاه پالسی اکسی متر در اختیار پایگاه های بسیج، شوراهای روستا، مساجد و محلات و همچنین خانه‌های بهداشت قرار گرفته که بین مردم عزیز توزیع و از دستگاه‌های تب سنج و پالسی اکسی متر جهت غربالگری استفاده شود.

نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با احتساب محدودیت‌های این هفته ۲۱ روز است مشاغل سطح ۲ تا ۴ در این شهرستان تعطیل بوده و از بابت این تعطیلی اصناف ضرر زیادی را متحمل شدند که از مسؤولان دولتی درخواست می‌کنیم برای جبران ضرر اصناف چاره‌اندیشی ویژه داشته باشند و تسهیلات بدون بهره یا کم بهره در اختیار این اصناف قرار گیرد.

وی همچنین افزود: کارگران فصلی و کشاورزان نیز در این ایام کرونایی بیکار شده و باید به معیشت این عزیزان هم توجه ویژه‌ای شود، پیشنهاد می‌کنیم از طریق فرمانداری و استانداری برای کمک به کارگران فصلی و همچنین کشاورزان و کلیه کسانی که در این ایام ۳ هفته دچار ضرر و خسارت ویژه شده‌اند تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شود.

فیروزی‌پور با بیان این که امکانات شهرستان برای کنترل بیماری به نظر کافی نیست، بیان داشت: از مسؤولان درخواست داریم برای تجهیز بیمارستان‌های نطنز و بادرود و همچنین تجهیز و راه‌اندازی پایگاه شماره ۲ شهید شریفیان بادرود که دچار مشکلات بسیار زیادی است، اقدامات فوری و موثری انجام شود؛ اختصاص نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان و تجهیزات لازم برای مراقبت‌های بیمارستانی امروز نیز ضروری است.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ص۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول