اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سلطانی‌فر: لباس کاروان ایران باید نشانگر فرهنگ غنی کشور باشد

وزیر ورزش و جوانان گفت: لباس کاروان ایران باید به گونه‌ای طراحی شود که نشانگر فرهنگ غنی مردم باشد.

سلطانی‌فر: لباس کاروان ایران باید نشانگر فرهنگ غنی کشور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی فر در نشست ستاد عالی بازیهای المپیک و پارالمپیک و آسیایی و پارآسیایی امروز، عنوان کرد: طرحی برای لباس کاروان ورزش ایران انتخاب شود که نشانگر فرهنگ غنی مردم ایران باشد.

در این نشست که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک و جمعی از معاونین و مدیران وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، طرح های پیشنهادی لباس کاروان اعزامی کشور مان و فعالیت ها و برنامه های فرهنگی کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو مورد بررسی قرار گرفت.


در این نشست عارف نیا رییس ستاد فرهنگی کاروان ایران در بازیهای 2020 به ارائه برنامه های خود و اقدامات در دست اجرا در این زمینه پرداخت که بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت.

در ادامه این نشست که معاونین و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناسان و داوران خبره حوزه مد و لباس کشور حضور داشتند، مسئولان 10 برند داخلی راه یافته به این مرحله به ارائه طرحهای مختلف خود پرداختند که از سوی هیات داوران مورد بررسی و امتیازدهی قرار گرفت.

در ادامه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تشکر از کمیته ملی المپیک، وزارتخانه و دست اندرکان بخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت هنری این وزارتخانه عنوان کرد: این اتفاق بسیارمهمی است که از تمام ظرفیت های موجود در داخل کشور اعم از تولید کنندگان، طراحان و هنرمندان استفاده شد و همه به نوعی در این امر ملی مشارکت داشتند.

وی در ادامه تاکید کرد: طرحی برای لباس کاروان ورزش ایران توسط کارشناسان و داوران محترم انتخاب شود که نشانگر فرهنگ غنی مردم ایران باشد.

در ادامه صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از کمیسیون فرهنگی و تمامی عوامل زحمتکش این امر و برنامه های فرهنگی در دست اجرا و ابتکار عمل این ستاد برای طراحی لباس کاروان ایران با مشارکت طراحان، تولیدکنندگان و هنرمندان ایرانی، گفت: ما دونگاه کلی داریم یکی تصویر خوبی است که ورزشکاران عزیز ما با مدال و کسب افتخار از خود و کشور عزیزمان باقی می گذارند و تصویر دوم توجه به اخلاق، هویت و فرهنگ بزرگ میهنمان است که به نمایش می گذارند.

رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: همه ما یک هدف داریم که همان سر بلندی ملت شریف ایران در عرصه بین المللی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول