اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۱۷هزار حلقه لاستیک خودرو قاچاق در ری به ارزش ۸۸۱ میلیارد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف حدود ۱۷هزار حلقه لاستیک خودرو به ارزش تقریبی ۸۸۱ میلیارد ریال در انبارهای شهرستان ری توسط بازرسان اداره صمت ری خبر داد.

کشف ۱۷هزار حلقه لاستیک خودرو قاچاق در ری به ارزش ۸۸۱ میلیارد

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری، اظهار کرد:  بازرسان اداره صمت در راستای مقابله با احتکار، قاچاق کالا و حفظ ثبات اقتصادی در بخش تولید داخل اقدام به برگزاری گشت مشترک با حضور نهادهای ذی‌ربط کردند که در این بازدید مقدار ۱۷ هزار حلقه لاستیک خودرو قاچاق شناسایی و کشف شد.

وی سپس گفت: ارزش ریالی این محموله اکتشافی بیش از ۸۸۱ میلیارد ریال است که به دلیل نگهداری کالای قاچاق، پرونده مربوطه توسط بازرسان تشکیل و برای اعمال مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه افزود: بازرسان  اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در طرح بازرسی و نظارت‌های برنامه‌ریزی شده، انبارهای کالای شهرستان ری را به طور کامل رصد می‌کنند.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به طور مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول