اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

امارات: بعد از توافق با اسرائیل، هدف حملات سایبری قرار گرفتیم

رئیس امنیت سایبری امارات عربی متحده در یک کنفرانس اعلام کرد که بعد از توافق سازش ابوظبی با تل‌آویو، امارات هدف حملات سایبری قرار گرفته است.

امارات: بعد از توافق با اسرائیل، هدف حملات سایبری قرار گرفتیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد حمد الکویتی» رئیس امنیت سایبری امارات عربی متحده در یک کنفرانس در شهر دبی از هدف قرار گرفتن سایبری این کشور پس از توافق سازش عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، رئیس امنیت سایبری امارات عربی متحده اعلام کرده که کشورش بعد از حصول توافق با رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط، مورد حملات سایبری قرار گرفت.

امارات عربی متحده در ماه آگوست در اقدامی که محکومیت فلسطینیان و مخالفت شدید کشورهای حامی آرمان فلسطین را به دنبال داشت، برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

به دنبال این اقدام اماراتی‌ها که با مداخله مستقیم آمریکا انجام شد، بحرین و سودان هم از عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خبر دادند.

«محمد حمد الکویتی» رئیس امنیت سایبری امارات عربی متحده روز یکشنبه (امروز) در یک کنفرانس در شهر دبی از این توافق سازش تمجید کرد و سپس از حملات سایبری به امارات پس از این توافق خبر داد.

الکویتی گفت: «عادی‌سازی روابطمان با اسرائیل واقعا باعث باز شدن حملات (سایبری) بسیار زیادی از طرف فعالان مخالف امارات عربی متحده شد».

این مقام اماراتی اعلام کرد که بخش مالی این کشور حاشیه جنوبی خلیج فارس هدف حملات سایبری قرار گرفت.

الکویتی اما توضیح بیشتری درباره اینکه آیا هیچ یک از این حملات سایبری موفق بودند و اینکه مسببان این حملات چه کسانی بودند، ارائه نداد.

وی مدعی شد که بعد از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا حملات سایبری به امارات عربی متحده به شدت افزایش یافتند.

الکویتی البته در ادامه تکرار ادعاهای ضد ایرانی مقام‌های اماراتی در اظهارات امروز خود مدعی شد که به طور سنتی، ریشه حملات سایبری در منطقه به ایران برمی‌گردد.

ادعای رئیس امنیت سایبری امارات عربی متحده در حالی صورت گرفته که ایران طی سال‌های اخیر بارها هدف حملات سایبری آمریکا و برخی متحدانش قرار گرفته و رسانه‌های معتبر و مقام‌های برخی کشورها به حملات سایبری علیه ایران اذعان کرده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول