اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پرداخت تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی استان تا سقف 80 میلیون تومان

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور رفع خسارت‌های وارده به باشگاه‌های ورزشی استان تا سقف ۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات به باشگاه‌های ورزشی استان تا سقف 80 میلیون تومان

حمید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به تغییر وضعیت شهرستان‌های استان باشگاه‌های ورزشی در شهرستان‌های نارنجی شروع به فعالیت کرده‌اند و در شهرستان کیار و سامان هم‌چنان تعطیل هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: فعالیت رشته‌های پر برخورد مثل کاراته، کنگ‌فو، تکواندو، جودو، کشتی و بوکس در قسمت مبارزات ممنوع است ولی در سایر قسمت‌ها مانند آموزش انفرادی و بدون برخورد منعی ندارد.

وی با اشاره به بازگشایی استخرها در استان اظهار داشت: تنها استخرهای روباز مجوز شروع فعالیت دارند که در استان ما استخر روباز وجود ندارد و استخرهای سر بسته هم‌چنان تعطیل است.

کریمی خاطرنشان کرد: در نوبت قبل پرداخت تسهیلات به باشگاه‌‌ها باتوجه به بیمه آن‌ها به باشگاه‌داران پرداخت شد ولی اکنون باتوجه به زیاد شدن خسارت‌های وارده به تمام باشگاه‌های ورزشی، تا سقف ۸۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان عنوان کرد: حداکثر ۹۶۰ میلیون تومان تسهیلات برای استخرها و پارک‌های آبی با تعداد ۵۰ نفر پرداخت می‌شود هم‌چنین استخرها باتوجه به متراژ مجموعه می‌توانند از تسهیلات ۱۹۲ تا ۳۵۲ میلیون تومانی استفاده کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول