اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تارتار: بازی مقابل گل‌گهر راحت نیست/هواداران استقلال به فکری فرصت بدهند

سرمربی تیم پیکان گفت: بازی سنگینی است بازی کردن با تیم صدرنشینی که یکی از پرافتخارترین مربیان ایرانی مثل قلعه نوعی سرمربی آن است، بازی راحتی نیست.

تارتار: بازی مقابل گل‌گهر راحت نیست/هواداران استقلال به فکری فرصت بدهند

 به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر اظهار داشت: در رابطه با بازی فردا باید عرض کنم بازی سنگینی است بازی کردن با تیم صدرنشینی که یکی از پرافتخارترین مربیان ایرانی مثل قلعه نوعی سرمربی آن است، بازی راحتی نیست ولی ما هفته گذشته بازی خیلی خوب و منطقی انجام دادیم مقابل استقلال مدعی و اعتماد به نفس خوبی به دست آوردیم تا جایی که می‌توانستیم تاکتیک‌هایی را که به هر حال مد نظرمان بوده در تمرینات کار کردیم هر چند شرایط آب و هوایی طوری بود که نتوانستیم به طور کامل انجام دهیم و سعی می‌کنیم با ارائه بازی هدفمند به نتیجه دلخواهمان که پیروزی است برسیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص اینکه هدف اول تیم شما با بازی مقابل گل گهر گل نخوردن و نباختن است؟ افزود: با توجه به اینکه بازی بیرون از خانه و جلوی تیم صدرنشین است هدف ما این است که دست پر برگردیم از سیرجان، می‌توانیم برنده هم باشیم ضمن احترام به تیم گل گهر می‌توانیم برنده هم باشیم چون این بازی‌ها برای ما به مراتب راحت‌تر است تا جلوی تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند.

وی در خصوص اینکه هدفتان توقف سومین مدعی قهرمانی است، گفت: هدفمان است دست پر برگردیم حتی با گرفتن سه امتیاز ولی کار سختی است.

تارتار در پاسخ به اینکه نظرتان در خصوص تحت فشار قرار گرفتن محمود فکری سرمربی استقلال بعد از بازی با پیکان عنوان کرد: به نظرم فکری تا الان هم امتیازات خوبی را به دست آورده نسبت به سال‌های گذشته فکری جزو مربیانی است که امتیاز خوبی جمع کرده هواداران باید صبورتر باشند و فرصت بدهند فکری جوانیش را گذاشته برای تیم استقلال و اگر فرصت کافی به او بدهند می‌تواند نتیجه لازم را به دست آورد.

وی در خصوص غایبان بازی فردا گفت: مصدوم که خیلی داریم شش تا هفت تا برای بازی فردا نیستند علیرضا رضایی دروازه جوانمان که هنوز آسیب دیده است مهدی شرفی، حسین حیدری، محمد نوری، شاهین طاهرخانی مصدوم است و معین عباسی همچنین و وحید شیخ ویسی هنوز کنار ما نیست به خاطر ابتلا به کرونا انشاءالله که هر زودتر به جمع ما اضافه شوند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول