اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سربازان مقاومت در انتظار شروع لیگ برتر فوتسال/ثبات تیمی نقطه قوت البرزی‌ها

مقاومت البرز با هدایت فرهاد کشاورز خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتسال آماده کرده‌ است.

سربازان مقاومت در انتظار شروع لیگ برتر فوتسال/ثبات تیمی نقطه قوت البرزی‌ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکنان حرفه‌ای فوتسال همیشه برای گذر از خدمت مقدس سربازی با مشکلات زیادی مواجه می‌‌شوند، آن‌ها دو سال از زندگی حرفه‌ای خود را بایستی در پادگان‌های نظامی سپری کنند و همین موضوع باعث عقب افتادن از زندگی حرفه‌‌‌ای ورزشی آنان می‌‌‌شود و حتی ممکن است برای همیشه از فوتسال دور شوند.

در این بین برخی باشگاه‌‌ها از جمله مقاومت البرز با حضور در لیگ برتر فوتسال و جذب بازیکنان سرباز، روزنه امیدی برای فوتسالیست‌ها ایجاد کرده است تا آنها بتوانند در کنار گذراندن خدمت مقدس سربازی به زندگی حرفه‌ای خود ادامه دهند.

باشگاه مقاومت البرز در سال‌های گذشته نتایج قابل قبولی در لیگ برتر فوتسال کشور کسب کرده است، البرزی‌ها در اولین اقدام نقل و انتقالاتی خود قرارداد فرهاد کشاورز سرمربی جوان و باتجربه این تیم را تمدید کردند تا نشان دهند تفکرات مدیریتی این باشگاه بر روی ثبات و اصول حرفه‌ای شکل گرفته است.

باشگاه مقاومت برای حضور در فصل پیش رو از سراسر ایران اقدام به تست گیری ار علاقمندان به فوتسال کرد تا همچون گذشته به شکوفایی استعداد‌های ناشناخته کمک کرده باشد.

البرزی‌‌‌ها زیر نظر فرهاد کشاورز خود را جهت حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده کرده‌اند، آن‌ها در گروه اول باید با تیم‌‌های شهروند ساری، گیتی ‌پسند اصفهان، اهورا بهبهان، مجتمع فردوس قم، کراپ الوند و شهید منصوری قرچک به رقابت بپردازند.

باید منتظر بود و دید این عملکرد مثبت مدیریتی و فنی مقاومتی‌ها در فصل پیش رو چه نتایجی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول