اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقام فلسطینی: توطئه‌های سعودی در منطقه، همه در راستای منافع اسرائیل است

معاون دبیر کل جبهه مردمی فلسطین ضمن هشدار درباره تشکیل محور خیانت ، تصریح کرد، تمام توطئه‌های ریاض در منطقه به نفع رژیم صهیونیستی تمام شده است.

مقام فلسطینی: توطئه‌های سعودی در منطقه، همه در راستای منافع اسرائیل است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ابواحمد فؤاد» معاون دبیر کل گروه «جبهه مردمی فلسطین» به شبکه «المسیره» یمن گفت، نقش عربستان سعودی در رابطه با دشمن اسرائیلی، به آمریکا مرتبط است و تمام توطئه‌هایی که رژیم سعودی در منطقه انجام می‌دهد در راستای منافع رژیم صهیونیستی است.

فؤاد گفت: آنچه در منطقه در حال رخ دادن است، عادی‌سازی روابط نیست بلکه ائتلاف‌هایی است که با دشمن صهیونیستی بسته می‎شود؛ رژیم سعودی زمان سختی را پشت سر می‌گذارد.

فواد سپس تصریح کرد: آنچه در یمن از محاصره و حمله نظامی در حال اتفاق است ممکن است پس از تشکیل محور خیانت با دشمن صهیونیستی، در ایران، سوریه و لبنان نیز اتفاق بیفتد.

اخیرا «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه سعودی از عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کرد و گفت که تغییر در ریاست جمهوری آمریکا روابط ریاض و واشنگتن را تغییر نخواهد داد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول