اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

داور مسابقات سراسری قرآن باشید و جایزه بگیرید

در کنار مسابقات سراسری قرآن کریم برترین قاری رقابت‌ها از نگاه مردم هم انتخاب می‌شود.

داور مسابقات سراسری قرآن باشید و جایزه بگیرید

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شنبه ۱۵ آذرماه کار خود را آغاز کرد.

انتخاب قاری مردمی

این رقابت‌ها امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و انتخاب قاری مردمی هم از دیگر آیتم‌های اضافه شده به مسابقات امسال است به این صورت که عموم مردم داور مسابقات باشند و برترین قاری را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ۲۵  آذرماه سال جاری از طریق مراجعه و عضویت در کانال اطلاع‌رسانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم در پیام رسان ایتا به نشانی mosabeghatequran@ و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی quraniran.ir و صفحه این مرکز در ایسنتاگرام به نشانی oghaf.qurani@ پس از مشاهده و استماع تلاوت قاریان این دوره از مسابقات، بر اساس شماره در نظر گرفته شده برای هر قاری بهترین قرائت از نگاه خود انتخاب نمایید و پس از ارسال به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ یکی برندگان این نظرسنجی باشید.

هدیه ۵ میلیونی به قاری مردمی

به ۲۴ نفر از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هدایای نفیسی اهدا می‌شود. همچنین ۳۰ آذرماه همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) به بهترین قاری از نگاه مردمی، هدیه ۵ میلون تومانی به همراه تندیس و لوح تقدیر اعطاء می‌شود.

برگزاری مسابقه روزانه پیامکی

برگزاری مسابقه پیامکی هم از دیگر آیتم‌های مسابقات امسال است که طی آن هرشب یک سؤال در خلال برنامه تلویزیونی مسابقات مطرح و علاقه‌مندان می‌توانند گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۱۱ ارسال کنند. هر شب به ۱۴ نفر هدایایی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول