اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

واکنش‌های مجازی به درگذشت علی اصغر زارعی/ او آن روز ثابت کرد مردها هم گریه می‌کنند

خبر درگذشت علی اصغر زارعی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت، شاید اشک‌های او در صحن علنی مجلس در زمان تصویب برجام نقطه مشترک این واکنش‌ها بود.

واکنش‌های مجازی به درگذشت علی اصغر زارعی/ او آن روز ثابت کرد مردها هم گریه می‌کنند

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: خبر درگذشت علی اصغر زارعی، نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت، شاید اشک‌های او در صحن علنی مجلس در زمان تصویب برجام نقطه مشترک این واکنش‌ها بود، بخشی از این واکنش‌ها را در ادامه با هم می‌بینیم.

إن تتقوا الله یجعل لکم فرقانا
خدا رحمت کند دکتر على اصغر #زارعى عزیز و پارسا را که با بصیرت و تشخیص صائب، زمانی که عده‌ای سرمست تصویب #برجام بودند، او آینده نافرجامش را دید و اشکهایش جاری شد تا این سند صادق در تاریخ ثبت شود که فرزندان دلسوز امت نقشی در #خسارت وارد بر ملت ندارند.
💬 سید محمد حسینی

بزرگا مردا که او بود...
روح بلند دکتر اصغر زارعی، استاد انقلابی و نماینده جانباز مجلس نهم به سوی معبود شتافت. خدا بر درجاتش بیفزاید؛ آن خواهشهای خاضعانه و اشکهای دلسوزانه اش در روز تایید ۲۰دقیقه ای برجام در مجلس، برای همیشه نماد عزت و بصیرت و روشن بینی خواهد ماند.
💬 سید نظام‌الدین موسوی


خداوند بر درجات مرحوم دکتر #علی_اصغر_زارعی بیفزاید.
او به معنی حقیقی کلمه کارگزاری همتراز نظام جمهوری اسلامی بود. در شکل گیری بسیج اساتید نقش کلیدی داشت و در دفاع از منافع ملت تا مرز #گریه_ماندگار پیش رفت. سرباز انقلاب،دلسوز برای ملت و خود دور از زخارف دنیا بود. رضوان الهی بر او باد.
💬 عبدالله گنجی


مرحوم دکتر علی اصغر #زارعی هم متخصص بود هم متعهد، هم بصیر بود هم صبور، هم بسیجی بود هم مدیر. تصویر ماندگار او روز تصویب بیست دقیقه ای #برجام در مجلس نهم در کتاب تاریخ سیاسی ایران تکرار نخواهد شد؛ چون نمایش و طراحی نبود، اشک او جوششی از عمق جانش بود.
💬 مالک شریعتی


حق با شما بود آقای زارعی اونایی که به شما خندیدن به چشم دیدن که اشکهایی که ریختی واسه چی بود اما خودشون رو به خواب زدن!
💬 علی سیستانی

 

غیرتمندی و انقلابی‌گری و صداقت او و جاری شدن اشک‌هایش در روز ننگین تصویب بیست دقیقه‌ای برجام بی‌فرجام در مجلس، از یادها نخواهد رفت.. روحش شاد..
💬 آسید


او آن روز ثابت کرد مردها هم گریه می‌کنند؛ روزی که نامردها می‌خندند... #علی_اصغر_زارعی
💬 علیرضا گرائی


هیچ وقت یادم نمیره بعضی رسانه ها بعد از اشک های مرحوم علی اصغر زارعی در جریان تصویب طرح مرتبط با برجام تمسخرش کردند و بعضی دیگه گفتند حرکت تبلیغاتی برای انتخابات بعدی مجلسه. نه انتخابات بعدی نامزد شد نه انتخابات بعدتر... خدایش بیامرزد
💬 وحید عزیزی

 

اول پیگیر شد و تلاش کرد؛ بعد هشدار داد و فریاد زد و در آخر حتّی گریه کرد و اشک ریخت، تا شاید بتواند پیشگیری کند از خسارت‌هایِ ننگ‌نامه برجام به این ملت و مملکت... تاریخ ایران از دکتر علی‌اصغر زارعی، این مرد خدا، به نیکی یاد خواهد کرد؛ روحش شاد
💬 حاج حیدر


به جز شهادت حاج قاسم، سالها بود برای درگذشت هیچ سیاستمداری گریه نکرده بودم.
اما صادقانه مینویسم که بیشتر از خبر درگذشتش، حسرت میخورم که مظلوم وگمنام رفت ‌ بزرگترین ناکامی ما در رسانه همینجاست که نتوانستیم بزرگمردانی مثل #زارعی را معرفی کنیم. در اخلاص، پاکدستی ودلسوزی کم نظیر بود.
💬 امیر حسین ثابتی


علی‌اصغر زارعی هم رفت
فکر نمی‌کردم یه روز برای فوت یه نماینده مجلس انقدر ناراحت بشم که انگار یکی از خانواده خودم فوت شده. نماینده‌ای که برای ذبح معیشت مردم گریه کرد ولی بهش خندیدن..
💬 آدم


خیلی هزینه دادیم
تا یاد بگیریم به گریه ای نخندیم
و به خنده ای دلخوش نباشیم.
پ.ن اشکهای #دکتر_علی_اصغر_زارعی در ماجرای تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام توسط لاریجانی.
روحش شاد
💬 جواد عباسی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول