اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در بازرسی از واحدهای صنفی سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان صمت و سپاه استان به‌منظور نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد.

استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در بازرسی از واحدهای صنفی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در تفاهم‌نامه همکاری جدیدی، از ظرفیت‌های بسیج و سپاه استان در امر تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها و همچنین بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی استان استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: پیرو فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در روز هفدهم ربیع‌الاول مبنی بر لزوم تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها و کمک بسیج در آرامش بازار و اطمینان خاطر مردم استان، این تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فرماندهی سپاه استان منعقد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: اکثر کسبه اعم از تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی، انصاف را سرلوحه خود قرار داده‌اند و در مقطع کنونی که جامعه و مردم به‌ویژه قشر ضعیف به آرامش نیاز دارند، بر اساس انعقاد این تفاهم‌نامه در جهت کمک به نظارت بر بازار و حفظ آرامش و ثبات لازم، به هر میزان نیروی بسیجی داوطلب که مورد درخواست ادارات صمت در استان باشد، توسط سازمان بسیج انجام می‌شود.

او اضافه کرد: رسیدگی به گزارش و شکایت‌های مردمی، اجرای طرح‌های نظارتی مربوط به کنترل بازار، کمک به شناسایی انبارهای غیرمجاز و احتکار کالا و نظارت و بازرسی بر کارخانجات و واحدهای تولیدی از مهم‌ترین مفاد ذکرشده در این تفاهم‌نامه است.

تشنه‌دل افزود: نیروهای بسیج در بازار به‌صورت نامحسوس برای جمع‌آوری اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات فصل هشتم قانون نظام صنفی در قالب طرح ناظران افتخاری در جهت پیشگیری از وقوع تخلف حضور خواهند یافت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزارش‌های تنظیمی را از طریق رابط تعیین‌شده بسیج اصناف به سازمان صمت ارسال خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول