اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور نماینده مجلس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان

مسئول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت استان زنجان از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی در قرارگاه پیشرفت و آبادانی و سازمان بسیج سازندگی سپاه زنجان خبر داد.

حضور نماینده مجلس در قرارگاه پیشرفت و آبادانی زنجان

وحید اکبری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: مصطفی طاهری روز یکشنبه 16 آذر‌ماه با حضور در محل دفتر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان از نزدیک در جریان روند محرومیت‌زدایی این قرارگاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این دیدار مسؤول قرارگاه پیشرفت و آبادانی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه‌های قرارگاه به تشریح برنامه‌ها پرداخت و افزود: معرفی نرم‌افزار قرارگاه، توضیح روند فعالیت کارگروه اشتغال، هماهنگی برای استفاده از ظرفیت‌های نهادهای حمایتی در رابطه با دریافت وام‌های کم بهره و بلاعوض، هماهنگی برای حضور در شورای برنامه‌ریزی استان برای ارائه طرح‌ها و پروژه‌ها در شورا و جلوگیری از موازی کاری، هماهنگی برای استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در پروژه‌های آب رسانی در مناطق بحرانی استان زنجان با مشارکت قرارگاه و بسیج سازندگی و رایزنی برای تقویت اجرایی مشارکتی پروژه‌ها برای کاهش هزینه‌ها از موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

مسؤول روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان تصریح کرد: همچنین توضیح در رابطه با اصلاح قانون بسیج سازندگی و لایحه ارائه شده توسط وزارت دفاع به مجلس و استفاده از حمایت نماینده استان زنجان برای تصویب قانون اصلاح بسیج سازندگی از دیگر موضوعات عنوان شده در حضور نماینده مجلس استان بود که می‌توان به آن اشاره کرد.

اکبری در پایان با اشاره به اینکه محرومیت‌زدایی از روستاها مهم‌ترین هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی است، یادآور شد: پیشرفت همه جانبه منطقه محروم در سطوح مختلف، استمرار فعالیت‌ها تا رسیدن به نقطه مطلوب، مشارکت مردم منطقه و اشتغالزایی از جمله ویژگی‌های پروژه‌های قرارگاه پیشرفت و آبادانی هستند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول