اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و ناکامی قاچاقچیان/ یک تن مواد مخدر کشف شد

فرمانده مرزبانی ناجا از اشراف اطلاعاتی و تلاش مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و کشف بیش از یک تن مواد مخدر خبر داد.

اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه و ناکامی قاچاقچیان/ یک تن مواد مخدر کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از یک تن موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق خبر داد.
 
سردار "احمد علی گودرزی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله یک دستگاه خودرو مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی افزود: مجاهدان مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین‌ هدفمند پرداخته و سوداگران مرگ را که در حال انتقال محموله موادمخدر به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر با مشاهده مأموران قصد فرار از منطقه را داشتند که با توجه به اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب توسط مرزداران، سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسیدند و در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری 2 قاچاقچی، یک تن و 22 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 920 کیلوگرم تریاک و 102 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

سردار گودرزی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های مرزبانان گفت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط مرزی کشور اجازه نمی دهند قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و در سایه این امنیت مردم عزیز می‌توانند در کمال آرامش به فعالیت‌های روزمره خود بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول