اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

۴ فیلمساز ایرانی در راه بنگلادش/ میرکریمی برای «نگهبان شب» دنبال بازیگر است

سیدرضا میرکریمی برای انتخاب بازیگران فیلم جدیدش «نگهبان شب» از داوطلبان امتحان بازیگری می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدرضا میرکریمی که قصد دارد ساخت فیلم سینمایی جدیدش با عنوان «نگهبان شب» را به زودی آغاز کند، برای انتخاب تعدادی از بازیگران فیلمش تست بازیگری می‌گیرد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، علاقه‌مندان به هنر بازیگری برای حضور در این فیلم می‌توانند با مراجعه به سایت فیلم سینمایی «نگهبان شب» به نشانی negahbaneshab.com و درج مشخصات فردی خود، تصاویر و ویدئوی یک دقیقه‌ای از خود بارگذاری کنند

* ۴ فیلم کوتاه ایرانی در بنگلادش

۴ فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوانان انزلی به بخش‌های مختلف نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم داکا بنگلادش راه یافتند.

 فیلم مستند روزهای‌سیاه به کارگردانی نیلوفر زمان به بخش رقابتی فیلمسازان زن نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا راه پیدا کرد.

همچنین سه فیلم‌ کوتاه داستانی با نام‌های رویابین ساخته مهران همت‌زاده، داستانِ‌ابراهیم به کارگردانی هومن فاخته، ارسو به کارگردانی عبدالله کاظمی به بخش فیلم‌های کوتاه و مستقل نوزدهمین جشنواره فیلم داکا راه یافتند.

 ۲۰۰ فیلم بلند و کوتاه از ۶۰ کشور برای نمایش در بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره انتخاب شده‌اند.

جشنواره بین‌المللی فیلم داکا یکی‌ از جشنواره‌های جنوب آسیاست که از سال ۱۹۹۲ میلادی در شهر داکا پایتخت کشور بنگلادش برگزار می‌شود.

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم داکا (DIFF) از ۱۶ تا ۲۴ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی تا ۴ بهمن) با شعار فیلم بهتر، مخاطبان بهتر، جامعه بهتر برگزار خواهد شد.

 

* مستند ساخت انیمیشن «آخرین داستان» عرضه اینترنتی می‌شود

عرضه اینترنتی مستند پشت‌صحنه ساخت انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» از امروز، دوشنبه 17 آذر از طریق پلتفرم‌های آپرا و نماوا در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مستند «داستانِ آخرین داستان» به مدت 60 دقیقه به روایت ساخت انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر از سال 1387 می‌پردازد و در مورد ساخت بخش‌های مختلف آن با عوامل سازنده گفت‌وگو می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول