اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آغاز به‌کار هسته مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی لارستان

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو از آغاز به کار هسته مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی لارستان خبر داد.

آغاز به‌کار هسته مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی لارستان

رزاق صفری در گفتگو با خبرنگار فارس در لارستان، ضمن تأکید بر اهمیت موضوع دانشگاه‌ها و نقش حیاتی دانشجویان به‌عنوان نیروی محرکه جامعه اظهار داشت: از دیدگاه امامین انقلاب، مسئله دانشگاه‌ها جزو مسائل تراز اول برای انقلاب و کشور بوده است. 

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) در بحبوحه جنگ تحمیلی در دیدار با جمعی از مسئولین فرهنگی کشور می‌فرمایند که مسئله جنگ یک امر موقت است؛ درصورتی‌که مسئله مهم و ماندگار و اساسی ما دانشگاه‌هاست، افزود: هدف نهایی تشکیلات بسیج دانشجویی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان تصریح کرد: اگر مسئله کادر سازی و تربیت نیروی جوان در بستر تشکیلات بسیج به درستی صورت گیرد؛ قطعاً شاهد مدیران جوان، مؤمن، انقلابی و حزب‌اللهی در بدنه حاکمیت خواهیم بود و تحقق این امر، یعنی تزریق روحیه امید و خودباوری و افزایش میزان رضایت‌مندی آحاد جامعه از عملکرد مسئولین.

 صفری ضمن تشریح ابعاد مختلف فعالیت‌ها در بسیج دانشجویی لارستان خاطر نشان کرد: در بستر تشکیلات بسیج دانشجویی هم‌اکنون پنج هسته جنبشی در حالت فعالیت و ابتکار خلاقانه هستند و دانشجویان بر اساس علاقه‌مندی خود، در یک یا چند هسته مشغول ایفای نقش هستند.

وی با برشمردن این هسته‌ها، ادامه داد: فرهنگ‌سازی شامل فرهنگی، اجتماعی، هنری، راهیان نور، رشد و کادر سازی جهت تربیت نیروهای مستعد و علاقه‌مند، علمی پژوهشی، جهادی، مطالبه گری و گفتمان سازی از جمله این هسته‌هاست.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان با تأکید بر اهمیت هسته مطالبه گری و گفتمان سازی بیان کرد: مطالبه جدی حضرت آقا از قشر دانشجو این است که پرچم مطالبه گری و آرمان‌خواهی را زمین نگذارند و از حالت انفعال و بی‌مسئولیتی به یک مجموعه فعال پرانگیزه با احساس مسئولیت انقلابی تبدیل شوند. 

صفری یادآور شد: نیاز امروز لارستان این است که دانشجویان، به‌صورت تشکیلاتی منسجم و قوی به حیطه حفظ آرمان و ارزش‌ها ورود کنند و مطالبه گری و گفتمان سازی آرمان‌ها و اصول انقلاب را در بین آحاد جامعه نهادینه کنند.

فرمانده دفتر بسیج دانشجویی لارستان در پایان ، ضمن تشکر از همه فرماندهان سابق بسیج دانشجویی، از آحاد دانشجویان و حتی فارغ‌التحصیلان دعوت به حضور در این تشکیلات کرد و افزود: فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را به فال نیک می‌گیریم و به حول و قوه الهی فعالیت تشکیلاتی هسته مطالبه گری و گفتمان سازی را جهت تحقق منویات رهبر عزیز انقلاب آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول