اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فیروزی: اعتراص استقلالی‌ها در مردود شدن گل ما تاثیرگذار بود/ فیلمبردار گفت گل نفت آفساید نبوده است

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت گفت: استقلالی‌ها از ابتدای بازی به داوری اعتراض کردند و این موضوع روی مردود شدن گل ما تاثیرگذار بود.

فیروزی: اعتراص استقلالی‌ها در مردود شدن گل ما تاثیرگذار بود/ فیلمبردار گفت گل نفت آفساید نبوده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی فیروزی درباره تساوی یک بر یک تیم های استقلال و صنتعت نفت در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود و حتی می توانستیم در نیمه دوم برنده بازی باشیم اما متاسفانه از موقعیت های خود خوب استفاده نکردیم. نظر ما این است گل اولی هم که به ثمر رساندیم، مشکلی نداشت زیرا دوربین کنار نیمکت صنعت نفت بود و همان فیلمبردار می‌گفت آفساید و خطا نبود.

وی درباره اعتراض استقلالی‌ها به داور مسابقه گفت: شاید اعتراض آنها به داوری اکرمی را تحت تاثیر قرارد داد که آن گل را مردود اعلام کرد. بعد از بازی هم تیمی که نتیجه نگرفته است به داور معترض می‌شود و این برای تیمی مانند استقلال که در شرایط خوبی نیست و فشار را حس می‌کند طبیعی است.

سرپرست تیم صنعت نفت اضافه کرد: تیم حریف از ابتدای بازی  معترض بود و می‌خواست داوری را تحت تاثیر قرار بدهد. اگر اشتباه نکرده باشم، این موضوع روی مردود شدن گل اول ما بی تاثیر نبود زیرا هیچ مدرکی که نشان دهنده آفساید یا خطا بودن آن گل باشد دیده نشد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول