اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشاوره مربوط به ژنتیک قبل از ازدواج در زنجان ضروری است


نماینده ولی فقیه دراستان زنجان، برلزوم مشاوره مربوط به ژنتیک قبل از ازدواج در استان تاکید کرد و گفت: این مهم در استان خوب انجام می‌شود ولی موضوع مشاوره‌های مهارت‌های زندگی، جدی گرفته نمی‌شود.

مشاوره مربوط به ژنتیک قبل از ازدواج در زنجان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله علی خاتمی در جلسه شورای راهبری جمعیت استان در محل استانداری زنجان، بر ثبت به موقع وقایع چهار گانه دراستان تاکید کرد و گفت: ثبت احوال استان دراین زمینه عملکرد خوبی دارد. امام جمعه زنجان با بیان اینکه برای کاهش طلاق دراستان باید مشاوره قبل ازدواج مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده ۸۰ درصد مشاوره‌های قبل از ازدواج، در پنج دقیقه و با یک امضا جمع و جور می‌شود. نماینده ولی فقیه دراستان زنجان، برلزوم مشاوره مربوط به ژنتیک قبل از ازدواج در استان تاکید کرد و گفت: این مهم در استان خوب انجام می‌شود ولی موضوع مشاوره‌های مهارت‌های زندگی، جدی گرفته نمی‌شود. آیت الله خاتمی تاکید کرد: تدابیر و اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد تا جوانان در شروع زندگی با مهارت‌های زندگی آشنایی خوبی را داشته باشند. ایشان ابراز داشت: مراکز ارائه دهنده مشاوره‌های قبل از ازدواج در استان جدیت خوبی در انجام کار خود ندارند.

انتهای پیام/۲۳۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول