اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تحویل 278 معتاد متجاهر به مراکز نگهداری در لرستان

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان گفت: شیوع کرونا خللی در روند جمع آوری معتادان متجاهر در لرستان ایجاد نکرده‌ به طوری‌که از ابتدای خرداد تا اواسط مهرماه 278 معتاد متجاهر در لرستان تحویل مراکز نگداری داده‌شده است.

تحویل 278 معتاد متجاهر به مراکز نگهداری در لرستان

ذبیح‌اله نادمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: شیوع کرونا خللی در روند جمع آوری معتادان متجاهر در لرستان ایجاد نکرده‌است.

وی با بیان اینکه پس از شیوع کرونا شاهد تغییر در شیوه نگهداری از این افراد بودیم، افزود: در سال جدید پس از جمع آوری این افراد توسط نیروی انتظامی و شهرداری آنان را در به مدت ۱۵ روز قرنطینه می‌کنیم و پس از منفی شدن تست ابتلا به کرونا،  آنان را تحویل مراکز نگهداری می‌دهیم.

معاون پیشگیری بهزیستی لرستان بیان کرد: از ابتدای خرداد تا اواسط مهرماه ۲۷۸ معتاد متجاهر در لرستان تحویل مراکز نگهداری داده ‌شده که از این تعداد حدود ۵۰ نفر زن بوده‌اند.

نادمی با اشاره به اینکه با توجه به حکم دادستان معتادین متجاهر حداکثر ۶ ماه می‌توانند در مراکز نگهداری باقی بمانند و پس از آن مدت با توجه به شرایط افراد تحویل خانواده داده می‌شوند همچنین در صورت مشکلات مالی  آن‌ها تحت نظر مراکز حمایتی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: برای جمع‌‌آوری افراد متجاهر نیازمند دستور دادستان هستیم و با توجه به مشاهده نشدن این افراد در سطح شهرها از مهرماه طرح جمع‌آوری برای معتادان متجاهر مرد نداشته‌ایم اما این طرح برای بانوان هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/‌‌‌۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول