اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تمرکز برنامه‌های محرومیت‌زدایی بر میامی/ محرومیت‌زدایی زمان و مکان نمی‌شناسد

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار سمنان گفت: میامی از بین هشت شهرستان استان سمنان به‌عنوان شهرستان کمترتوسعه‌یافته انتخاب شده و محوریت برنامه‌های محرومیت‌زدایی بر این شهرستان متمرکز است.

تمرکز برنامه‌های محرومیت‌زدایی بر میامی/ محرومیت‌زدایی زمان و مکان نمی‌شناسد

حبیب‌الله خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در سطح کشور از هر استانی، یک شهرستان به‌عنوان شهرستان کمترتوسعه‌یافته انتخاب و تکالیفی برای همه دستگاه‌های اجرایی مشخص شده است تا به‌صورت خاص و ویژه به این شهرستان‌ها رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: شهرستان میامی از بین هشت شهرستان استان سمنان به‌عنوان شهرستان کمترتوسعه‌یافته انتخاب و کارگروهش تشکیل شده است؛ در همین راستا، سفری به میامی تا دورترین روستاها داشته‌ و مناطق شهری آسیب‌پذیر و دارای مشکل را از نزدیک دیده‌ایم.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: با توجه به انتخاب این ۳۱ شهرستان محروم و برنامه‌های کلان ملی و استانی تلاش می‌شود تا حدودی بتوانیم در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه شهرستان تلاش کنیم.

خجسته‌پور گفت: محرومیت‌زدایی زمان و مکان نمی‌شناسد و در هر زمان و مکانی، هر کسی که مسؤولیت دارد، موظف است در این زمینه تلاش کند.

وی ادامه داد: در ایامی که وضع معیشتی مردم به‌واسطه دشمنی‌های آشکار دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و ویروس کرونا مقداری آسیب‌پذیرتر شده است، اهمیت محرومیت‌زدایی بیشتر احساس می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار سمنان گفت: اهمیت محرومیت‌زدایی بر کسی پوشیده نیست و لازم است هر فردی در هر جایگاهی در این زمینه تلاش کند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۵/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول