اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تلاش برای تخصیص بودجه ۱۴۰۰ به پروژه‌های اولویت‌دار فارس

رئیس مجمع نمایندگان فارس از اولویت‌بندی پروژه‌های استان در تخصیص بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

تلاش برای تخصیص بودجه ۱۴۰۰ به پروژه‌های اولویت‌دار فارس

ابراهیم عزیزی در گفتگو با فارس ضمن انتقاد از نحوه ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ توسط دولت به مجلس، اظهار داشت: دولت به شکل بسیار ناپسندی لایحه بودجه ۱۴۰۰ را به مجلس فرستاد.

وی با اشاره به نحوه تخصیص بودجه ۱۴۰۰ به پروژه‌های مختلف در سطح استان، گفت: تلاش کرده‌ایم تا اولویت‌بندی‌ها را در قالب جداول مختلف تنظیم کرده و در مجمع نمایندگان نسبت به آنها تصمیم‌گیری کنیم.

عزیزی از برگزاری جلسات مختلف با سازمان برنامه و بودجه و معاونان استانداری در راستای اولویت‌بندی و تهیه جداول یاد شده خبر داد و افزود: در گام نخست ۵۰ پروژه در یک جدول لحاظ شده است که پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد داشته و باید به‌ عنوان اولویت در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری رسیده و تقدیم مردم شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: همچنین تعدادی پروژه نیز در جدولی لحاظ شده‌ است که نیاز است در پیوست بودجه ۱۴۰۰ قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌ها نیز اولویت دارند، اما فاقد کد ۲۳ هستند گفت: این تعداد همچون راه آهن شیراز-بوشهر و شیراز-گل‌گهر از جمله پروژه‌هایی هستند که پیشرفت کمتر از ۵۰ درصد دارند، اما اولویت‌هایی هستند که باید به آنها توجه شود؛ چرا که نقش مهمی در رونق و توسعه استان دارند.

نماینده مردم شیراز و زرقان با تاکید بر تلاش نمایندگان در جهت تخصیص هر چه بهتر بودجه ۱۴۰۰ به استان فارس، گفت: بر مبنای جلسات مختلفی که پیرامون این موضوع برگزار شده است، بهره‌برداری از ظرفیت تلفیق بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار است و تلاش می‌کنیم تا ضمن در نظر گرفتن اولویت‌ها بودجه بیشتری را به استان اختصاص دهیم.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول