اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آزادی ۸ زندانی جرائم غیرعمد با تلاش جهادگران لامرد

با تلاش جهادگران بسیجی لامرد، پرونده ۸ زندانی جرائم غیرعمد در مدت سه ماه مختومه شد.

آزادی ۸ زندانی  جرائم غیرعمد با تلاش جهادگران لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای مردمی و بسیج جهت حل و فصل معضلات اجتماعی، پایگاه های مقاومت حوزه بسیج شهری با همکاری بنیاد آفتاب لامرد و گروه جهادی آتش به اختیار لامرد و مهر، گروه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد را تشکیل دادند.

مسوول این گروه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در گفت وگو با خبرنگار فارس در لامرد، اظهار داشت: این موفقیت ها در مدت سه ماه به برکت همدلی صمیمانه بین مجموعه حوزه بسیج شهری با گروه جهادی آتش به اختیار و بنیاد آفتاب و با هدایت رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لامرد محقق گردیده است.

احمد قائدی افزود: با فعالیت های صورت گرفته توسط این گروه، ۸ پرونده مختومه شده که در این راستا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگشته اند.

این فعال بسیجی با اشاره به آزادسازی زندانیان قتل غیرعمد و پرداخت مبلغ دیه به شاکیان، گفت: جمع کل پرونده های مختومه شده مبلغ۴۶۱ میلیون تومان بوده که با وساطت گروه آزادسازی، مبلغ ۳۳۸ میلیون تومان بخشیده شده و مبلغ ۹۲ میلیون تومان با حمایت مردم عزیز و خیرین محترم تامین گردید که مبلغ ۳۱ میلیون تومان توسط متشاکیان پرونده ها تامین و پرداخت شد.

وی به نیابت از همه مردم و گروه آزادسازی زندانیان از زحمات و الطاف تمام عزیزانی که در این مسیر همراهی و همفکری کردند، قدردانی نموده و خاطرنشان کرد: به خاطر این توفیق بزرگ سجده شکر بر آستان الهی به جای آورده و از انفاس قدسی شهیدان در پیمودن ادامه مسیر مدد می جوییم.

انتهای پیام/س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول