اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

شهرداری فرخشهر از صدور مجوز ساخت‌وساز در باغ شهر منع شد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: برابر با مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، شهرداری فرخشهر حق صدور هیچ‌گونه مجوز ساخت و ساز و یا حصارکشی را در باغ شهر فرخشهر ندارد و این شهرداری موظف است از کلیه ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کند.

شهرداری فرخشهر از صدور مجوز ساخت‌وساز در باغ شهر منع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا امینیان صبح امروز در جلسه کارگروه پیشگیری و برخورد مؤثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز شهرستان شهرکرد گفت: مهم‌ترین موضوع در امر پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز نظارت حداکثری شهرداران، مدیران، اجراییات در حوزه شهری و سایر دستگاه‌های مرتبط در حوزه خارج از محدوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد بیان داشت: از این پس با تشکیل تیم‌های بازرسی با همکاری دادستان مرکز استان از ساخت و سازهای بدون پروانه، خارج از ضوابط پروانه و تغییر کاربری‌های غیرمجاز جلوگیری و برابر با ضوابط و قوانین نیز برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: به افراد سودجو و منفعت‌طلب که در اراضی دولتی، حریم و بستر آبراهه‌ها و اراضی خصوصی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند هیچ‌گونه فرصتی داده نخواهد شد.

دستگاه‌های خدمات‌رسان از واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز خودداری کنند

امینیان با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان از فروش و واگذاری انشعاب به ساخت و سازهای غیرمجاز و فاقد پروانه بهره‌برداری خودداری کنند، افزود: انجام این کار تخطی از قانون بوده و با مختلفین برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان شهرکرد تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز علاوه بر آسیب‌رسانی به طرح‌های شهری و روستایی موجب از بین رفتن سرمایه‌های ملی، مردم و بیت‌المال می‌شود.

وی با اشاره به موضوع باغ شهر فرخشهر خاطرنشان کرد: برابر با مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان، شهرداری فرخشهر حق صدور هیچ‌گونه مجوز ساخت و ساز و یا حصارکشی را ندارد و این شهرداری موظف است از کلیه ساخت و سازهای غیرمجاز نیز خودداری کند.

امینیان اضافه کرد: شهرداری مکلف است برای اشخاصی که مجوز اخذ کرده و شروع به ساخت کرده‌اند و یا بدون مجوز اقدام به ساخت نموده‌اند و ساختمان آن‌ها تکمیل نشده، از تکمیل هر دو مورد ممانعت به عمل آورد تا تکلیف اراضی مذکور مشخص شود.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول