اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاهش سن مصرف مواد مخدر؛ بزرگترین آسیب اجتماعی

مدیرکل بهزیستی فارس گفت : کاهش سن مصرف مواد مخدر، بزرگترین آسیب اجتماعی جامعه امروز است.

کاهش سن مصرف مواد مخدر؛ بزرگترین آسیب اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی فارس، محمدصادق کشفی‌نژاد در دیدار با معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس، اظهار داشت: لازم است برای نسل جدید برنامه ریزی کرده و تلاش کنیم تا نسل قوی و قدرتمندی برای آینده تربیت نماییم.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری در برنامه‌های بهزیستی گفت : توجه به نسل پایه، پیشگیری و آموزش می تواند بسیاری از هزینه های ناشی از آسیب های اجتماعی در آینده را کاهش دهد و نسل قوی و سالمی را تربیت کند.

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه اجرای طرح آموزش و پیشگیری از محلات، یک برنامه مهم و زیربنایی است، خاطر نشان کرد : علاوه بر تداوم آموزش و پیشگیری می بایست جامعه هدفی که هم اکنون در مراکز نگهداری قرار دارند مدام رصد شده و رها نشوند.

قرار دادن معتادان در مسیر صحیح زندگی، بهترین راه عدم بازگشت به اعتیاد

 معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس نیز در این نشست با تاکید بر لزوم تدوین نقشه راه مسیر صحیح زندگی برای معتادان پس از ترک اعتیاد گفت : قرار دادن افرادی که به دنبال ترک اعتیاد هستند در مسیر صحیح زندگی، بهترین راه برای عدم بازگشت آنان به اعتیاد است.

اسماعیل اکبری افزود : برای اینکه آموزش و هزینه های انجام شده در مراکز نگهداری معتادان اثربخش باشد، نیاز است کار به افراد متخصص واگذار و بستر مناسب آن فراهم شود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول