اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

تخت نوجوان یکی از سخت ترین نوع تولیدات کالای خواب است

نوجوانان، جزو حساس ترین گروه ها برای فروش تولیدات شخصی هستند و با ظهور رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و همه گیری آنها در میان نوجوانان، سلیقه انتخاب وسایل شخصی مانند تخت نوجوان، بسیار پیچیده و مبهم شده است.

تخت نوجوان یکی از سخت ترین نوع تولیدات کالای خواب است

در این میان، با توجه به خروج تولیدکنندگان خارجی از بازار تولیدات کالای خواب و تخت نوجوان، برخی از کسب و کارهای داخلی توانسته اند با بهره مندی از نیروهای کار متخصص و استفاده از طراحی های به روز، فضای تولیدات مربوط به کالای خواب نوجوانان را از آن خود کنند. در این میان شرکت ساحل چوب با تکیه بر امکانات تولیدات و طراحی های منحصر به فرد، توانسته است گوی رقابت را از رقبایش برباید.

شرکت ساحل چوب که به معرفی مدلهای تخت نوجوان در سایتش نمونه است، توانسته است سطوح طراحی تا تا حد و اندازه های رقبای خود در داخل و خارج از کشور نظیر مگیتکس در این سایت و کرواتی کیو در این سایت بالا برده و بخش قابل تاملی از بازار را از آن خود کند.

تولید تخت خواب برای نوجوان ها دارای چالش های جدی است که منشا آن فضای در دست برای طراحی دکوراسیون خانه ها در شهرهایی نظیر تهران است. به شرحی که به دلیل کاهش فضا در غالب خانه های ساکنین شهرهای بزرگ، امکان استفاده از سرویس خواب نوجوان با ابعاد بزرگ، تقریباً برای بسیاری از خانوارها امکان پذیر نیست. بنابراین تولیدکنندگان می بایست با داشتن نیم نگاهی به این موضوع، محصولاتی را طراحی کنند که امکان استفاده از آنها برای خانه های کوچک نیز میسر باشد که این موضوع، در تولیدات شرکت ساحل چوب به خوبی مشهود است.

در پایان اگر قصد بررسی نهایی عوامل موثر در طراحی کالای خواب نوجوان را داشته باشیم، دسته بندی اصلی برای انتخاب تخت نوجوان به چند بخشی اصلی تقسیم می شود:

داشتن طراحی مناسب و به روز برای تخت نوجوان

دارا بودن ابعاد مناسب برای استفاده در اتاق های خانه های کوچک شهری

کیفیت مناسب برای استفاده طولانی مدت از محصولات

طراحی منطبق با خصوصیت های منطقه ای

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول