اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عقد قرارداد امارات برای واردات محصولات شهرک‌نشینان صهیونیست

شورای محلی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری نخستین قرارداد صادرات محصولات خود به امارات را با این کشور امضا کرد.

عقد قرارداد امارات برای واردات محصولات شهرک‌نشینان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شورای محلی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری روز دوشنبه(دیروز) در دبی با طرف اماراتی قراردادی را برای صادرات محصولات شهرک‌نشینان به این کشور امضا کرد.

این قرارداد در دبی توسط «یوسی دگان» رئیس شورای محلی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال کرانه باختری با طرف اماراتی امضا شد و شامل صادرات مشروبات الکلی از شهرک «جفعات ایتامار» به امارات است.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، امضای این قرارداد در حالی است که نوامبر گذشته «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در سفری به شهرک «بساغوت» در کرانه باختری از کارخانه تولید مشروبات الکلی در شهرکی در نزدیکی شهرک رام‌الله بازدید کرد و این نخستین بازدید وزیر خارجه آمریکا از یک شهرک صهیونیستی بود و پس از آن از بلندی‌های جولان اشغالی بازدید کرد.

پامپئو در جریان این بازدید گفت: آمریکا تولیدات شهرک‌نشینان صهیونیست را تولید اسرائیل می‌داند و از تمامی تولیدکنندگان در داخل اسرائیل می‌خواهد که برچسب کالاهای اسرائیلی بر روی تولیدات خود نصب کنند.

عقد قرارداد شرکت‌های اماراتی با شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی است که بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا تعامل با شهرک‌نشینان را رد کرده و در صورت واردات این کالاها برچسب تولید شهرک‌نشینان را بر روی آن نصب می‌کنند تا مصرف‌کنندگان از آن اطلاع کامل حاصل کنند.

امارات و بحرین ۱۵ سپتامبر گذشته توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند، امری که با محکومیت گروه‌های فلسطینی مواجه شد و آن‌ها این توافق را «خنجر از پشت به آرمان فلسطین» دانستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول