اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حضور شهردار تهران در محل تمرین پرسپولیس/ حناچی: از سرخابی ها حمایت فیزیکی می‌کنیم

شهردار تهران با حضور در محل تمرین پرسپولیس، برای این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

حضور شهردار تهران در محل تمرین پرسپولیس/ حناچی: از سرخابی ها حمایت فیزیکی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران امروز با حضور در مرکز ملی فوتبال ایران و ساختمان پک، از تمرین سرخ‌پوشان در آستانه اعزام به فینال لیگ قهرمانان بازدید کرد.

حناچی بعد از حضور در تمرین امروز گفت: پرسپولیس به نمایندگی از تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. ما هم در تمرینات امروز حاضر شدیم تا به کادر فنی و بازیکنان دست مریزاد و خسته نباشید بگوییم. برای نماینده ایران آرزوی موفقیت دارم امیدوارم با پیروزی برگردند.

وی در پاسخ به اینکه وضعیت کمپ تیم‌ملی را چطور ارزیابی می‌کنید، ادامه داد: بالاخره امکانات با رقبا قابل مقایسه نیست اما بچه‌ها تلاش خود را می‌کنند. با غیرتی که در مراحل مقدماتی انجام دادند، ان‌شاالله دست پر برمی‌گردند.

شهردار تهران درباره حمایت از ۲ تیم پایتخت یادآور شد: ما معمولا حمایت فیزیکی می‌کنیم. قبلا ورزشگاه شهید کاظمی داده شده و الان کارهای حقوقی انجام می‌شود که واگذاری کامل شود. تیم‌هایی که جوانان پایتخت به آنها علاقه دارند نقطه هدف ماست.

حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور شما در تمرین به عنوان شهردار تهران می‌تواند موثر باشد و چقدر امیدوارید پرسپولیس قهرمان شود، خاطرنشان کرد: شانس رقابت بالاست. به غیرت بچه‌ها امیدوارم. فکر می‌کنم شهرداران دیگر هم دوست داشتند به این دو تیم کمک کنند چون توجه مردم به دو تیم پایتخت بسیار زیاد است و همه انتظار دارند این موفقیت‌ها برای کشور کسب شود و نهایت کمک خود را می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در صحبت‌های خود با کادرفنی چه مسائلی مطرح شد عنوان کرد: آرزوی موفقیت، خسته نباشید به کادر و بازیکنان و اینکه مردم آرزو دارند تیم دست پر برگردد.

در ادامه حناچی و همراهانش با اعضای تیم پرسپولیس عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول