اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فیروزی: نفت آبادان از داوری ضربه دیده اما استقلال اعتراض می‌کند/ قبل از گل ریکانی مدام در حال اعتراض بودند

سرپرست تیم فوتبال صنعت آبادان گفت: در بازی شب گذشته ما مقابل استقلال از داوری ضربه دیدیم اما حریف اعتراض می‌کند.

فیروزی: نفت آبادان از داوری ضربه دیده اما استقلال اعتراض می‌کند/ قبل از گل ریکانی مدام در حال اعتراض بودند

علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ درباره تساوی یک بر یک تیم فوتبال صنعت نفت مقابل استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره این مسابقه صحبت کنم باید بگویم همیشه تیم‌های خوزستانی به ویژه نفت آبادان که خودم یک عمر است کنار آن حضور دارم مقابل استقلال انگیزه خاصی دارند. شاید در دیدار قبلی مان مقابل پرسپولیس سطح بازی بازیکنان‌ ما مقداری پایین بود اما همیشه مقابل استقلال خوب بوده‌ایم و دیدار شب گذشته هم مانند قبل بود.

وی افزود: متأسفانه در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و به ویژه در خط هافبک‌مان کمبود بازیکنی که بتواند ریتم‌دهنده خوبی به تیم باشد احساس می شد و به همین دلیل نمی‌توانستیم بازی را به جناحین کشانده و خط دفاعی استقلال را باز کنیم. البته در نیمه دوم پس از تعویض محمدرضا غبیشاوی شکاف زیادی در زمین حریف به وجود آمد و بچه‌های ما توانستند از قابلیت‌های فنی خود استفاده کنند.

سرپرست تیم فوتبال صنعت آبادان تصریح کرد: در نیمه دوم نسبت به  45 دقیقه ابتدایی تیم متفاوتی شدیم و نبض و ابتکار بازی را در دست گرفتیم. موقعیت‌های خوبی را هم در ورزشگاه آزادی به دست آوردیم. حریف با توجه به اینکه شرایط خوبی نداشت دنبال کسب سه امتیاز بود اما به دلیل فشار صنعت نفت در نیمه دوم نتوانست کاری انجام داده و در حد خودش بازی کند.استقلال در نیمه دوم فقط فکر گل نخوردن از تیم ما بود و چشم به ضدحملات داشت.

فیروزی با اشاره به وضعیت داوری در این بازی تصریح کرد: اعتراض‌هایی که کادر فنی استقلال به داور داشتند عملکرد وی را تحت تأثیر قرار داد. حتی قبل از گل طالب ریکانی به فهیمی ناظر بازی گفتم حرکات نیمکت‌نشینان استقلال جواب می‌دهد و آنها دنبال فشار آوردن به داور هستند تا از این طریق به نتیجه برسند.

وی خاطرنشان کرد: 5 دقیقه پس از این صحبت گل 100 درصد سالم ریکانی مردود اعلام شد. در آن لحظه به ناظر گفتم لحظاتی قبل چه به شما گفتم که وی اعلام کرد به هر حال تصمیمی است که داور گرفته است. دوربین شبکه سه هم کنار نیمکت صنعت نفت بود و فیلمبردار به ما نشان داد این گل به هیچ وجه آفساید نبوده و گل ما به اشتباه مردود شد.

سرپرست تیم صنعت نفت ادامه داد: خوشبختانه با تمام این تفاسیر گل مساوی را به ثمر نشاندیم اما اگر این گل را نمی زدیم با مردود شدن گل ریکانی چه اتفاقی رخ می‌داد؟ همه دنبال این هستند نظم روی نیمکت تیم‌ها برقرار شود اما اگر نفت آبادان گل تساوی را به ثمر نمی‌رساند امکان داشت کنترل نیمکت ما هم از دست برود و قطعا در زمین هم شاهد بی‌نظمی و هرج و مرج می‌شدیم.

فیروزی درباره اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده است از داوری بازی شب گذشته ضربه خورده توضیح داد: تیمی ضرر کرد که گل سالمش را مردود اعلام کردند. استقلال به دو صحنه اعتراض داشت در صحنه‌ای که توپ به دست احمد شریعت‌زاده برخورد کرد و همه کارشناسان پنالتی اعلام نشدن آن را درست دانستند زیرا توپ در حالت بدون تعادل به دستش برخورد کرد. هیچ عمدی در کار شریعت زاده نبود. سایر اتفاق‌هایی هم که مورد اعتراض استقلالی‌ها قرار گرفته در نتیجه بازی تأثیرگذار نبوده است. 

وی خاطرنشان کرد: آنها به اخراج نشدن طیبی در برخورد با مهدی قائدی اعتراض می‌کنند که باز هم کارشناسان داوری تصمیم داور را درست دانستند. حالا که گل سالم ما مردود شده چه باید بگوییم؟ تیم ما با وجود اشتباه داور اعتراضی به وی نداشت. چه اتفاقی برای اعلام نشدن خطا در وسط زمین رخ می‌دهد اما به خاطر فشارهای ایجاد شده گل سالم صنعت نفت را مردود گرفتند.

سرپرست تیم نفت آبادان تصریح کرد: هر چند تیمی که متضرر شد ما بودیم اما به باشگاه استقلال هم به دلیل فشارهایی که روی کادر فنی این تیم وجود دارد حق می‌دهم. آنها می‌خواهند آرامش داشته باشند و به همین دلیل می‌گویند تحت تأثیر اشتباه داوری نتیجه نگرفتیم.اعتراض‌شان هم طبیعی است اما همه کارشناسان بازی را دیده و درباره آن نظر دادند. مشخص شد تیم ما از داوری ضربه دیده است و اعتراض استقلالی‌ها به حق نبوده است.

فیروزی درباره دیدار بعدی صنعت نفت مقابل گل‌گهر سیرجان توضیح داد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. گل‌گهر هم تا قبل از بازی با پیکان نتایج خوبی کسب کرده و هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است. باید دید در روز بازی کدام تیم از لحاظ فنی و روحی شرایط خوبی دارد. صنعت نفت هم زمان خاصی برای برگزاری تمرینات پیش از این مسابقه ندارد.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد:‌ یکی از دلایل کاهش کیفیت فوتبال ایران در این فصل است این است که تیم‌ها به هیچ وجه برای تمرین کردن زمان ندارند و فقط ریکاوری می‌کنند. همین موضوع سبب شده لیگ برتر از لحاظ کیفی نسبت به سال‌های قبل ضعیف‌تر شود .البته با توجه به اینکه در آبادان میزبان گل‌گهر هستیم و شرایط تیمی خوبی داریم باید این روند را ادامه بدهیم. سطح توقع از صنعت نفت بالا رفته است و مجبور هستیم این انتظارها را برآورده کنیم.

سرپرست تیم صنعت نفت ادامه داد: مربیان ما زمان کمی برای برگزاری تمرینات دارند اما کارشان را خوب انجام می‌دهند. امیدوار هستم این روند تا دیدار با گل‌گهر ادامه داشته باشد تا از این دیدار خانگی سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت حسن بیت‌سعید که در بازی مقابل استقلال دچار آسیب‌دیدگی شد گفت: وی دچار کشیدگی شده و امروز هم ام‌آر‌آی می‌گیرد تا وضعیتش مشخص شود. امیدواریم حسن را هم مقابل دیدار با گل‌گهر در اختیار داشته باشیم و وی مشکل خاصی نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول