اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح شهید سلیمانی در 3 بخش حمایتی، نظارتی و مراقبتی اجرا می‌شود

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره و با تاکید بر اجرای این طرح در شأن نام این شهید بزرگوار گفت: این طرح در سه بخش حمایتی، نظارتی و مراقبتی عملیاتی خواهد شد که جلسات هماهنگی آن با حضور ارگان‌ها و نهادهای مسؤول از جمله سپاه پاسداران، هلال احمر، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

طرح شهید سلیمانی در 3 بخش حمایتی، نظارتی و مراقبتی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی محمدی مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به همراه تعدادی از کارکنان این روابط عمومی امروز از دفتر خبرگزاری فارس در زنجان بازدید کرده و برنامه‌های این دانشگاه در طرح شهید سلیمانی و دیگر حوزه‌ها را تشریح کرد.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با تاکید بر اینکه در این شرایط هر ارگانی بسته به توانایی و تخصص خود باید فعالیت کند، اظهار کرد: در حال حاضر به مانند دوران دفاع مقدس افراد باید به صورت تخصصی و عمومی در این حوزه فعالیت کنند.

وی به اجرای طرح شهید سلیمانی اشاره و با تاکید بر اجرای این طرح در شأن نام این شهید بزرگوار گفت: این طرح در سه بخش حمایتی، نظارتی و مراقبتی عملیاتی خواهد شد که جلسات هماهنگی آن با حضور ارگان‌ها و نهادهای مسؤول از جمله سپاه پاسداران، هلال احمر، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است.

 

محمدی با اشاره به اینکه کشور سه مرحله اوج شیوع کرونا را پشت سر گذاشته است، افزود: برای عبور از مرحله چهارم اوج شیوع این ویروس با کمترین تلفات نیازمند همراهی مردم هستیم.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بیماران شناسایی شده و نسبت به قرنطینه آن‌ها بعد از تشخیص نهایی نوع درگیری اقدام خواهد شد، ادامه داد: بعد از شناسایی بیمار نسبت به نوع قرنطینه وی در محل زندگی، اماکن تعیین شده و یا مراکز درمانی اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه خوشبین بودن نسبت به آینده در مورد کاهش شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود این خوش بینی، باید برای اوضاع شیوع بالا هم پیش‌بینی‌های لازم انجام شود که دانشگاه اقدامات مورد نظر را انجام داده است.

محمدی با بیان اینکه مرکز شماره 14 زنجان برای تعیین تکلیف نوع ادامه درمان افراد درگیر شده با ویروس کرونا انتخاب شده است، ادامه داد: 11 مرکز پذیرش بیماران کرونایی هم به 22 مرکز افزایش یافته است.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از تشکیل کمیته نظارت در قالب طرح شهید سلیمانی در همه شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در این حوزه 15 هزار و 521 مورد نظارت انجام شده و تخلف 427 مورد ثابت شده، ضمن اینکه 6 هزار بازدید هم از اماکن عمومی انجام شده است.

وی با تاکید بر کمبود نیروی انسانی در مراکز دانشگاهی گفت: این کمبود همواره وجود دارد ولی شرایط کرونایی و خروج بخشی از نیروها به دلیل درگیر شدن با بیماری کووید 19 بیشتر احساس می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه نیروهای مشغول به کار در حوزه درمان به لحاظ روحی و جسمی اوضاع سختی را طی کرده‌اند و به جد نیازمند بازآفرینی هستند، ادامه داد: کادر درمان استان پنج شهید تقدیم سلامت مردم کرده‌اند و حدود یک هزار نفر از این افراد با بیماری کووید 19 درگیر شده‌اند.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول