اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

عبدالمحمود جهانگیری مدیرحوزه علمیه خواهران هرمزگان شد

در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران کشور، حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری به عنوان مدیر جدید حوزه خواهران استان هرمزگان معرفی شد.

عبدالمحمود جهانگیری مدیرحوزه علمیه خواهران هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور و حجت‌الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، «حجت‌الاسلام عبدالمحمود جهانگیری» به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه خواهران هرمزگان معرفی و منصوب شد.

پیش از این حجت‌الاسلام عبادی‌‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، این مسؤولیت را بر عهده داشت.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در سخنان کوتاهی با اشاره به نقش بانوان در رقم خوردن انقلاب اسلامی و حرکت‌های عظیم مردمی در کشورمان و نقش هر زن در خانواده، از حوزه علمیه خواهران به عنوان یکی از مولود‌های انقلاب اسلامی یاد کرد و بیان داشت: در رقم زدن تمدن نوین اسلامی در کشورمان که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب قرار دارد، نقش بانوان بسیار بااهمیت و کلیدی است.

وی بر همکاری بیش از پیش دانشگاه‌ها و مراکز علمی با حوزه‌های علمیه تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: رغبت و تمایل بسیار خوبی در استان هرمزگان به تحصیل در حوزه‌های علمیه از سوی خواهران وجود داشته به طوری که اکنون 1500 نفر در این بخش در حال تحصیل هستند و در سال‌های پیشین نیز بیش از 1500 نفر در از این مراکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین، راه‌اندازی دوره‌های تکمیلی برای بانوان طلبه را از اولویت‌های مهم برای مدیر جدید حوزه علمیه خواهران هرمزگان برشمرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام عبدالمحمود جهانگیری مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان ضمن تشکر از حجت الاسلام عبادی زاده مدیر سابق حوزه‌های علمیه خواهران گفت: به حمدالله در اکثر شهرستان‌ها با وجود ایشان، مدارس دایر شده و ما هم تمام تلاش خودمان را می کنیم که این نتیجه ها را به سرانجام نیک برسانیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول