اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

لزوم بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بر لزوم بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت تأکید کرد.

لزوم بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده و تأکید بر لزوم گرامیداشت ایام الله دهه بصیرت، اظهار کرد: امسال با توجه به مناسبت‌های مهمی که در دی‌ماه وجود دارد گرامیداشت حماسه یوم الله ۹دی در قالب هفته بصیرت برگزار خواهد شد.

وی گفت: دهه بصیرت‌افزایی ۹ تا ۱۹ دی‌ماه تقارن شده با ایام فاطمیه اول و شهادت پرچمدار مبارزه با فتنه‌ها حضرت زهرا(س)، اربعین شهادت شهید فخری‌زاده همچنین سالگرد مناسبت‌هایی چون شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابلاغ پیام الهی امام به گورباچف، اجرای طرح استعماری کشف حجاب و آغاز مقابله با آن، یوم الله حمله به عین الاسد پایگاه آمریکا و حماسه مردم قم و شهادت جوانان ورامینی به دست مزدوران رژیم طاغوت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: باید تمام دستگاه‌های تبلیغی و اجرایی و گروه‌های مردمی برای بصیرت‌افزایی و تبیین فتنه‌های گذشته و آینده از این ایام بهره گرفته و نقش‌آفرینی کنند.

حجت الاسلام محمودی نقش رسانه‌ها و فضای مجازی را در این رابطه بسیار مهم و حساس دانست و ابراز کرد: باید با توجه به شرایط موجود برای بزرگداشت این دهه تلاش بیشتری انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی می‌توانیم از پتانسیل موجود در فضای مجازی، رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برای انتشار اهداف دهه بصیرت‌افزایی استفاد کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان عنوان کرد: در دهه بصیرت باید اهداف فرهنگ مقاومت، استکبارستیزی و ترویج فرهنگ ایثار شهادت در راستای پیشرفت علمی و استفاده از پتانسیل‌های جوان انقلابی را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول