اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

روزهای روشنی پیش روی خیبر است

مهرداد میناوند گفت: خیبر طی سه مسابقه گذشته بازی‌های تاکتیکی و خوبی انجام داده است و سبک بازی این تیم نشان می‌دهد که روزهای بهتری پیش روی خیبر قرار دارد همچنین مدیران باشگاه نباید در فصل اول حضور در لیگ آزادگان انتظار صعود به لیگ برتر را داشته باشند.

روزهای روشنی پیش روی خیبر است

خبرگزاری فارس لرستان – محمد عبدالله زاده، تیم خیبر خرم‌آباد در هفته پایانی فصل ۹۶-۹۵ لیگ دسته اول فوتبال ایران، مقابل خونه به خونه بابل شکست خورد و به لیگ دو سقوط کرد و سرانجام پس از سه سال دوری از این مسابقات با خرید امتیاز تیم کارون اروند خرمشهر دوباره در لیگ یک حضو پیدا کرد.

تیم خیبردر اولین مسابقه خود در بازگشت مجدد خود به لیگ آزدگان به مصاف چوکا تالش رفت که در یک بازی حساب شده توانست این تیم را با نتیجه سه بر صفر مغلوب کند. سپس در دومین دیدار خود مقابل تیم بادران تهران قرار گرفت که با وجود ارائه یک نمایش خوب بازی را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد.

 خیبر در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم استقلال ملاثانی رفت که در فصل گذشته به صورت مستقیم به لیگ آزدگان صعود کرده بود و با توجه به شناخت دو تیم طی یک بازی برابر خیبر دومین شکست فصل خود را نیز تجربه کرد.

در همین راستا برای تحلیل بازی‌های گذشته خیبر به سراغ مهرداد میناوند یکی از کارشناسان مطرح فوتبال کشور رفتیم.

 

میناوند با اشاره به اینکه سه بازی گذشته تیم خیبر را با حضور در ورزشگاه دیده‌است، اظهار داشت: تیم خیبر نماینده مردم لرستان در فوتبال کشور است و مسئولین استانی برای موفقیت این تیم بایستی همانند تیم‌هایی مانند نساجی، تراکتور سازی و سپاهان با تمام توان امکانات و زیر ساختها را برای این تیم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه حضور تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ آزدگان حدود دو هفته قبل از آغاز مسابقات مشخص شد، افزود: کادر فنی تیم را برای حضور در مسابقات لیگ دو بسته است و با توجه به تفاوت سطح فنی لیگ دو با آزدگان امسال خیبر کار سختی پیش رو دارد.

این کارشناس فوتبال بیان کرد: طی هفته‌های گذشته خیبر بازی‌های تاکتیکی و روانی انجام داده برای مثال اگر مهاجمان این تیم در بازی مقابل بادران تهران از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کردند نتیجه بازی بایستی هشت بر یک می‌شد.

میناوند با عنوان کردن این موضوع که در بازی آخر با توجه به شناخت دو تیم از یکدیگر یک بازی پایاپای تماشا کردیم، تصریح کرد: متاسفانه در این مسابقه اشتباه داوری به نفع تیم استقلال ملاثانی تاثیر قابل ملاحظه‌‌‌‌ای بر نتیجه پایانی بازی داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل تیم خیبر دقت نکردن بازیکنان در زدن ضربه‌های آخر است که این مشکل نیز با تدابیر کادر فنی و تمرین‌های مکرر به زودی حل می‌شود.

او با اشاره به اینکه امید روانخواه یک مربی باهوش و آینده‌دار است، گفت: مدیران خیبر بایستی به حمایت‌های خود از او ادامه دهند و اطمیمنان داشته باشند که با توجه به سبک بازی این تیم شاهد کسب نتایج خوبی در روزهای آینده خواهند بود همچنین بایستی برای فصل اول حضور در لیگ آزدگان انتظار صعود از تیم نداشته باشیم اما تیم خیبر با توجه به کادر فنی کاربلد خود پتاسیل حضور در میانه‌های جدول را دارد.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول