اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تامین 100 درصد نهاده های دامی مرغداران/ مرغ زنده 14400 تومان تحویل کشتارگاه ها می شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، گفت: با همراهی و همدلی فعالان صنعت مرغداری آذربایجان شرقی، مرغ زنده به قیمت 14400 تومان تحویل کشتارگاه های استان می شود.

تامین 100 درصد نهاده های دامی مرغداران/ مرغ زنده 14400 تومان تحویل کشتارگاه ها می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی و همدلی فعالین صنعت مرغداری استان مخصوصاً مرغداران محترم که با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ساماندهی قیمت اقلام غذایی علی الخصوص گوشت مرغ و گوجه فرنگی در هفدهم ربیع الاول صادر فرموده بودند، توانستیم در چهار روز متوالی قیمت نهایی گوشت مرغ قابل طبخ در تمامی نواحی استان را در سقف 20 هزار و 400 تومان تثبیت و پایدار سازیم.

وی، ادامه داد: پس از صدور دستور مقام معظم رهبری هم عوامل وزارت جهادکشاورزی و هم بخش خصوصی و مرغداران وارد عمل شدند تا فرمایشات ایشان را اجرایی نمایند.

فتحی گفت: در استان آذربایجان شرقی چهارمین روز متوالی است که مرغ زنده به قیمت 14 هزار و 400 تومان نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کشوری تحویل کشتارگاه ها می گردد و در نهایت مرغ قابل طبخ در فروشگاهها با قیمت 20 هزار و 400 تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، اظهار کرد: خوشبختانه با همراهی و هماهنگی کلیه دستگاهها و مرغداران این امر بطور کامل عملیاتی شد که جا دارد از زحمات همه منجمله دستگاههای قضایی، نظارتی، سازمان صمت، استانداری و خاصه مرغداران و کشتارگاهها تشکر کنم که با همکاری و هماهنگی های لازم، سازمان جهادکشاورزی استان را در نهایی کردن قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار مرغ مساعدت کردند.

وی گفت: موضوع دیگری که لازم است به اطلاع مرغداران و فعالان صنعت مرغداری رسانده شود این نکته است که تامین 100 درصدی نهاده های دامی که جوجه ریزی آن از 23 مهرماه به بعد و البته جوجه ریزی های بعد از آن نیز در راستای تثبیت بازار و پایداری قیمت گوشت مرغ برعهده سازمان جهادکشاورزی گذاشته شده است لذا مرغداران و بهره برداران این صنعت با خیال راحت و بدون دغدغه نسبت به ادامه فعالیت تولیدی خود کوشا باشند.

انتهای پیام/60001/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول