اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ادامه فروش مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور/ باید دست دلالان و اخلال‌گران کوتاه شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ادامه فروش مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور گفت: باید آمار موجودی مرغ از زمان جوجه‌ریزی تا توزیع مشخص باشد و دست هر دلال و اخلال‌گری که اقدام به خروج مرغ از استان می‌کند کوتاه شود.

ادامه فروش مرغ به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور/ باید دست دلالان و اخلال‌گران کوتاه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر نرخ مصوب قیمت مرغ همان 20 هزار و 400 مصوب ستاد تنظیم بازار خواهد بود و کمیته‌ای متشکل از دفتر امور اقتصادی استانداری، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی، مجموعه دادستانی تشکیل و کار کارشناسی دقیق از وضعیت تامین نهاده، تولید و توزیع مرغ و قیمت‌گذاری صورت پذیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضعیف بودن نظارت‌ها در خصوص جلوگیری از خروج مرغ از استان تاکید کرد: خروج مرغ زنده یا کشتار شده از استان ممنوع است و باید آمار موجودی مرغ از زمان جوجه‌ریزی تا رسیدن به دست مصرف‌کنندگان مشخص باشد و هر مرغدار متخلفی که مرغ خود را از استان خارج  و هر مسؤولی که در نظارت و جلوگیری از خروج مرغ کوتاهی کرده شناسایی و مجازات شود.

وی خاطرنشان کرد: به هر میزان نهاده دامی دولتی که از سوی جهاد کشاورزی به مرغداران داده می‌شود باید مرغ در بازار استان توزیع شود و به دست مصرف‌کننده برسد و اگر مرغداری به بهانه‌های مختلف از کشتار مرغ امتناع کرد سریعا مجوز آن باطل و به دلیل اخلال در بازار بر اساس قانون برخورد قاطع و بازدارنده صورت پذیرد.

این مسؤول تاکید کرد: قصد فشار آوردن به مرغداران را نداریم و باید در جلسه مشترک تا هفته آینده به طور دقیق مشکلات و موانع مرغداران بررسی و تصمیماتی در جهت حمایت از آن‌ها گرفته شود.

عباسی در پایان با تاکید مجدد بر افزایش نظارت بر توزیع نهاده دامی و تولید و توزیع مرغ گفت: باید به سرعت دست هر دلال و اخلال‌گری که اقدام به خروج مرغ از استان می‌کند کوتاه شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول