اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نورشرق: شروط مندرج در قرارداد فکری با نساجی لازم الاتباع بود/رای سرمربی استقلال قابل تجدید نظرخواهی است

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: منطقی نیست موضوعی در یک قرارداد الزام آور، دوستانه درج شده باشد.

نورشرق: شروط مندرج در قرارداد فکری با نساجی لازم الاتباع بود/رای سرمربی استقلال قابل تجدید نظرخواهی است

به گزارش خبرگزاری فارس، جمشید نورشرق درباره محکوم شدن محمود فکری به پرداخت غرامت دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به باشگاه نساجی اظهار داشت: وی تحت قرارداد نساجی بود و پس از فسخ قراردادش با این باشگاه، قراردادی با باشگاه استقلال انعقاد کرد‌. موضوع تا مدتی منجر به طرح شکایت در کمیته وضعیت نشده بود.

وی افزود: پس از مدتی با ثبت شکایت از سوی باشگاه نساجی رسیدگی به پرونده را آغاز کردیم و جلسه هم با حضور نمایندگان طرفین تشکیل شد. در نهایت هم این رای صادر شد.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال درباره ادعای  محمود فکری مبنی بر اینکه مدعی شده بود با وجود قرار گرفتن بند پرداخت ۵ میلیارد برای جدایی اش، دوستانه از نساجی جدا شده است، گفت: چنین موضوعی نداریم که موضوعی در قرارداد به شکل دوستانه درج شود. شاید فکری منظور دیگری مانند اعتماد متقابل یا هر امر دیگری داشته است اما شروط مندرج در قرارداد لازم الاتباع است و تعهدات و حقوقی را برای طرفین ایجاد می کند. تعبیر دوستانه را نسبت به مفاد یک قرارداد الزام آور خیلی صحیح نمی دانم.

نورشرق  در گفت و گو با رادیو ایران درباره احتمال شکسته شدن این رای در کمیته استیناف تصریح کرد: آرای ما قابل تجدیدنظرخواهی است و دوستان ما در کمیته استیناف پس از واصل شدن محکوم علیه صفر تا صد این پرونده را مورد بررسی قرار می دهند. در صورت تایید حکم از سوی این کمیته باید به فوریت حکم اجرا شود.

وی ادامه داد: ضمانت اجرای رای هم مربوط به درخواست باشگاه نساجی و تصمیمی است که طبق مقررات می‌گیریم و احتمال دارد برای اعمال ضمانت اجراهای مقرر در قانون پرونده را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بفرستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول