اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر سرعت گرفت

مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر گفت: با درخواست مدیران شرکت بهره‌برداری مترو و مساعدت آبفا منطقه۶، روند آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر سرعت می‌گیرد.

آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر سرعت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مسلم سلطانیان مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی با حضور مدیران آبفای منطقه ۶ تهران(شهرری) و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه راه‌کارهای سرعت بخشیدن به روند اجرایی توسعه شبکه و آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر بررسی شد.

وی گفت: نشست دو جانبه شرکت آب و فاضلاب منطقه شش و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خصوص واگذاری و فروش مستقیم پسآب به خط یک مترو از تصفیه‌خانه جنوب تهران و بررسی چگونگی واگذاری انشعاب مترو شاهد باقر شهر با حضور حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه۶(شهرری) و شهبازی مدیرعامل خط یک مترو تهران و حومه برگزار شد‌.

مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر افزود: در این نشست مدیران شرکت بهره‌برداری مترو درخواست‌های خود در زمینه سرعت بخشیدن به روند و مراحل اجرایی آبرسانی به ایستگاه شاهد باقرشهر را مطرح کردند و حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران نیز قول و مساعد داد که روند اجرایی توسعه شبکه و آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

سلطانیان ادامه داد: در حاشیه این نشست مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران به همراه تنی چند از مدیران از ایستگاه مترو در حال ساخت فتح آباد باقرشهر بازدید کردند و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان خط یک مترو، بر آمادگی مجموعه آبفا در زمینه واگذاری پسآب تصفیه‌خانه جنوب به آن مجموعه تأکید کرد و واگذاری انشعاب مترو شاهد باقرشهر را در دستور کار همکاران حوزه فنی قرار داد.

به گزارش فارس، در این نشست مدیرعامل شرکت بهره‌برداری خط یک متروی تهران و حومه از تلاش‌ها و خدمات مسلم سلطانیان مدیر امور آبفای باقرشهر و مجموعه کارکنان این امور برای آبرسانی به پایانه فتح آباد با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول