اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور بازنشستگان در انتخابات هیأت فوتبال بلامانع است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: برخلاف سایر هیأت‌های ورزشی حضور بازنشستگان در انتخابات هیأت فوتبال بلامانع است.

حضور بازنشستگان در انتخابات هیأت فوتبال بلامانع است

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فرآیند انتخابات در هیأت‌های ورزشی توسط دبیر هیأت به عنوان دبیر مجمع انجام می‌شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه دبیر مجمع اقدام به ثبت‌نام از کاندیداها می‌کند، افزود: پس از پایان مهلت مقرر اسامی برای طی مراحل قانونی به اداره کل ارسال می‌شود.

 وی با اشاره به اینکه اسامی پس از بررسی به فدراسیون ارسال می‌شود در واکنش به موضوعات مطروحه در مورد ارسال رزومه کاندیداهای هیأت فوتبال به جای اسامی عنوان کرد: این موضوع صحت ندارد و بیشتر موضوعات مطروحه در بین همکاران است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در واکنش به موضوع بکارگیری بازنشستگان در هیأت فوتبال عنوان کرد: این موضوع در مجمع هیأت فوتبال بررسی شده و بر خلاف سایر هیأت‌ها که اجازه حضور بازنشستگان به عنوان رئیس هیأت وجود ندارد در هیأت فوتبال امکان حضور بازنشستگان برای کاندیداتوری ریاست هیأت فوتبال هست.

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان قطعی برگزاری انتخابات هیأت فوتبال زنجان مشخص نشده است، گفت: بنده در مورد برگزاری زمان دقیق این انتخابات بی‌اطلاع هستم.

انتهای پیام/۷۳٠٠۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول