اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش با 7 تیغه سلاح سرد در شهرکرد

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش در شهر شهرکرد و 3 سوداگر مرگ در سورشجان خبر داد.

دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش با 7 تیغه سلاح سرد در شهرکرد

علی سپهوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری دسته‌جمعی در یکی از پارک‌های سطح شهر شهرکرد، شناسایی و دستگیری طرفین درگیری و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرکرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: پس از شناسایی متهمان و محل‌های اختفای آن‌ها، تیمی متشکل از ماموران کلانتری11 و یگان امداد این شهرستان در دو عملیات غافلگیرانه مخفیگاه متهمان بازرسی و 6 نفر از اراذل و اوباش دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این دو عملیات،  7 تیغه سلاح سرد و 11 گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه متهمان کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف 2 خودرو حامل مواد مخدر در سورشجان

سپهوند اضافه کرد: مامورین فرماندهی انتظامی بخش لاران نیز در پی گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، دو خودرو حامل مواد مخدر را شناسایی و در دو عملیات جداگانه ضمن هماهنگی قضائی در محدوده میدان ورودی شهر سورشجان بارزسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد افزود: در بازرسی از این خودروها، در مجموع 230 گرم و 50 سانت انواع موادمخدر کشف، سه متهم دستگیر و هر دو خودرو توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به همراه کشفیات یادشده به یگان انتظامی دلالت داده شدند، خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با برهم‌زنندگان امنیت و سوداگران مرگ همواره در دستور کار پلیس شهرستان شهرکرد قرار دارد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول