اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دستور عملیات بازسازی مناطق حادثه دیده از سیل دشتستان صادر شد

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیان مسکن انقلاب اسلامی کشور دستور عملیات بازسازی مناطق حادثه دیده ناشی از سیل دشتستان را صادر کرد.

دستور عملیات بازسازی مناطق حادثه دیده از سیل دشتستان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عزیزاله مهدیان صبح امروز در جلسه تخصصی با مدیران بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرگز نباید از تلاش‌های شبانه روزی جهت رفع مشکلات مردم و خدمت به محرومین دست بردارد و روحیات انقلابی و مردمی بودن باید در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنان حفظ شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیان مسکن انقلاب اسلامی کشور با تاکید بر حفظ روحیه جهادی گفت: وجود نهادهای انقلابی مخصوصاً بنیاد مسکن به جهت پوشش ضعف‌ها و مشکلات کشور است؛ ؛ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی است که برای افراد محروم و بی بضاعت و بنا به دستور امام خمینی شکل گرفته که رسالت خود را باید تمام و کمال انجام دهد.

وی بیان داشت: در مناطق حادثه دیده ناشی از سیل خانوارهایی هستند که از لحاظ مالی ضعیف و تقریباً عمده سرمایه خود را از دست دادند، هرچند که خوشبختانه تلفات انسانی چندانی نداشتیم و باید با برنامه ریزی دقیق و عملیاتی هرچه سریع‌تر بازسازی مناطق حادثه دیده ناشی از سیل شروع شود.

مهدیان با اشاره به ساخت و سازهای صورت گرفت در حریم رودخانه در شهر وحدتیه اظهار داشت: جهت جلوگیری از خسارت‌های مالی و روانی مجدد می‌بایست هرچه سریعتر نسبت به ساخت و ساز جدید خارج از حریم رودخانه اقدام گردد که در این خصوص دولت لازم است نسبت به تأمین زمین مورد نیاز اقداماتی را انجام دهد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیان مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: در کنار بازسازی باید منازل فرسوده مقاوم سازی، نوسازی و بازسازی گردد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول