اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توافق کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی غیرحضوری شد

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از غیرحضوری شدن توافق کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی به‌عنوان نهمین خدمت غیرحضوری طرح 3070 خبر داد.

توافق کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس اکبری با اشاره به رونمایی از خدمت توافق غیرحضوری کارفرمایان برای ابلاغ احکام و مکاتبات الکترونیکی در پنجمین هفته از دوشنبه های دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: بهره برداری از این سرویس که نهمین فرایند از خدمات غیرحضوری طرح 3070 است، موجب تسهیل امور کارفرمایان می شود و نقطه شروعی برای غیرحضوری شدن سایر خدمات تامین اجتماعی به کارفرمایان است.

وی افزود: بعد از این سرویس کلیدی، خدمات دیگری نیز غیرحضوری خواهند شد و کارفرمایان برای انجام امور خود در حوزه تامین اجتماعی نیازی به مراجعه حضوری به شعب نخواهند داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در حال حاضر مبالغ مربوط به تعهدات کوتاه مدت برای افرادی که دارای حساب بانک رفاه هستند، پس از طی مراحل در سامانه خدمات غیرحضوری به صورت روزانه پرداخت می‌شود.

اکبری با اشاره به تاکیدات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ابراز امیدواری کرد، با همکاری بانک رفاه کارگران این خدمات به افرادی که دارای حساب بانکی دیگری هستند نیز برقرار شود.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان یادآور شد: با اجرای طرح 3070 و غیرحضوری شدن ۳۰ خدمت، ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاسته خواهد شد و به این ترتیب ۷۰ درصد خدمات این سازمان غیرحضوری می شود.

وی با اشاره به مزایای توسعه سرویس‌های الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی گفت: ارایه غیرحضوری خدمات علاوه کاهش مراجعات به شعب و کاهش هزینه‌ها، باعث افزایش رضایتمندی مخاطبان این سازمان خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول